woensdag 4 december 2013

Plaatjes waar je blij van wordt

Met alle drukte, stress, Sinterklaas, Kerst en veel verjaardagen in december, merk ik dat ik het moeilijk vind om me te ontspannen. Ik probeer 'vrije tijd' in te plannen in mijn agenda, maar merk dat ik soms liever nog 'even' doorga en dat resulteert dat ik pas om half 1 's nachts mijn bestand met mijn scriptie in wording afsluit. Begrijp me niet verkeerd, school moet nu eenmaal gedaan worden en mijn scriptie heeft een deadline, maar het is ook belangrijk om te ontspannen. Vandaag daarom wat plaatjes waar ik blij van word, waar ik me over verbaas hoe mensen het kunnen maken en plaatjes die me vertederen of ontroeren. Ik hoop dat ik jullie met dit artikel ook even een ontspanmomentje kan geven.



















Fijne dag vandaag!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...