zaterdag 28 december 2013

Persoonlijk | My Lovely Life #20

Vandaag alweer de 20e My Lovely Life. Vol foto's, vooral met leuke dingen :) Door middel van foto's geef ik jullie een kijkje in wat ik de afgelopen drie weken heb gedaan. 

Op zoek naar Alzheimer caf├ęs die ik kon benaderen, nou er was keuze genoeg!

Ik kreeg een goodiebag van Essence, omdat ik op 10 december de prijs van de Essence adventskalender had gewonnen.

Na mijn sollicitatiegesprek voor een stageplek genoot ik van de mooie lucht.

Mijn lieve konijntje verwennen met een worteltje

En ook de hamster kreeg een stukje

Tijdens het uitlaten van Ramani even stoppen om te knuffelen met deze paarden

Hier zou ik wel willen wonen! 

Ik at een heerlijke cupcake

Onze kerstboom stond ook eindelijk :) Ik vind het altijd zo gezellig staan

Al mijn cadeautjes van Sinterklaas en mijn verjaardag opruimen, het was net alsof er een cadeaubom was ontploft.

Mijn poster voor mijn presentatie van mijn onderzoek

Op zoek naar een nieuwe cap. Uiteindelijk heb ik er eentje besteld die heel erg op deze lijkt.

Bij de Kuip in Rotterdam! 

Klaar voor de wedstrijd Feyenoord - PEC Zwolle. Ik was er met mijn vriend en zijn ouders.

Tussenstand bij rust. Uiteindelijk werd het 3-0, een mooie wedstrijd dus

Cadeautjes onder de kerstboom op eerste kerstdag, altijd leuk

Mijn zusje maakte als toetje een kerstboom van fruit met ijs en chocoladesaus. 

Dat waren mijn afgelopen weken. Hoe zagen jouw dagen eruit?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...