zaterdag 14 december 2013

My Lovely Life #19

Vandaag tijd voor de 19e My Lovely Life! Niet zoveel foto's, maar wel een filmpje deze keer. Dat is weer eens wat anders :) Het begin van december stond in het teken van Sinterklaas en mijn verjaardag. Oké, dat laatste klopt niet helemaal, want ik typ dit al op 11 december. Vooruit werken enzo, anders heb ik straks weer geen blogs klaarstaan voor jullie... In de volgende My Lovely Life zullen jullie dus vast wel wat verjaardagsfoto's zien!

Vriendlief liet mij kiezen naar welke film we gingen en dat werd deze. Slechte keuze, ik vond het verhaal een beetje voortkabbelen en dat was het. In de pauze dacht ik: Wat is er nu eigenlijk gebeurd? En aan het einde dacht ik: Misschien komt er nog een vooruitblik! Maar nee... Jammer, want ik had er wel iets meer van verwacht. Alsnog hebben we wel een gezellige avond gehad en af en toe ook wel kunnen lachen tijdens de film. Maar ik zou hem niet nog een keer hoeven te zien. Het was ook wel jammer dat we meer dan 20 minuten in de rij stonden, omdat het zo ongelofelijk druk was, de film hierdoor een kwartier later begon en omdat het zo druk was, alleen nog maar stoelen op de eerste rij beschikbaar waren. Dan moet je ineens wel heel erg omhoog kijken zeg... Volgende keer laat ik mijn vriend weer kiezen naar welke film we gaan haha.



Heb je Sinterklaascadeautjes gekocht, dan horen daar ook gedichten bij. Op elk cadeau een gedicht en zo kwam het dat ik 14 gedichten moest maken. Gelukkig hoeven het geen superlange gedichten te zijn en was ik met wat hulp van rijmwoordenboek.nl al snel klaar. Ik had mijn rijmknopje blijkbaar aan, want de gedichten vlogen uit mijn handen en het toetsenbord. 


Heb ik de tafel gedekt, het eten helemaal klaar en op tafel staan op de afgesproken tijd, is er verder niemand thuis! Maar snel allerlei deksels over het eten en het vlees gelegd zodat het warm zou blijven. Een kwartier later dan afgesproken kwam iedereen pas thuis. Gelukkig was het eten nog wel warm.


Tsja je moet wat als je alle gedichtjes en cadeautjes hebt uitgestald op je kamer om in te pakken...


Heb je alle cadeautjes gekocht, gedichtjes geschreven, uitgeprint en geknipt, moet je ook nog alle cadeautjes inpakken. Het resultaat was een grote stapel met cadeautjes :)


Nog steeds heel erg blij met deze aankoop, ik heb er nog geen seconde spijt van gehad, ook al was hij heel erg duur.


De eerste verjaardagskaart kwam al binnen! Natuurlijk blijf ik een paardenmeisje, dus deze kaarten zullen altijd blijven komen.


Maar de binnenkant vond ik ook heel erg leuk, misschien zelfs nog wel leuker dan de buitenkant! 


Verveling, wachten totdat de trein vertrekt. Ik zat om 10 over 10 al in de trein en het was rustig op het station, dus mensen kijken was er ook niet bij. Ik had mijn laptop niet mee, dus ik kon niets doen. 


En toen had ik ook nog vertraging! Uiteindelijk liep dit op naar bijna 10 minuten. Ik vind vertraging zo vervelend.


Elke dag meedoen aan de Essence adventskalender werpt zijn vruchten af :)


Het pakketje dat ik heb gewonnen, ik weet alleen niet precies wat er allemaal in het pakketje zal zitten. Nog even geduld hebben dus, aangezien ik het binnen enkele dagen binnen krijg.


Ik bekeek de foto's van de wedstrijd en zag ineens deze. Nikita besloot dat ze lang genoeg had stilgestaan, terwijl ik nog niet had gegroet en wou gaan steigeren. Het motto: Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen! was nu wel erg toepasselijk, aangezien mijn big smile. Jammer genoeg is deze foto niet helemaal scherp vanwege het slechte licht, maar hij is wel op het juiste moment genomen. Je ziet dat ze haar gewicht op haar achterbenen verplaatst en haar eerste voorbeen al heeft opgetild. Gelukkig steigerde ze niet heel hoog, ze kwam maar een klein beetje van de grond. 



Ik hield Ramani een stukje kroepoek voor, terwijl ze sliep. Haar neusje bewoog wel, maar ze werd niet wakker. Het duurde meer dan een halve minuut (ik heb het filmpje even ingekort), voordat ze wakker werd. Het deed me heel erg denken aan dit filmpje, toevallig is dat ook een Cavalier die ook nog eens heel erg op Ramani lijkt.

Dat waren de foto's alweer van de eerste twee weken van december! Hoe zag het begin van jouw december eruit?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...