zondag 1 december 2013

My Lovely Life #18

Vandaag weer een nieuwe My Lovely Life! Vanwege de drukte de afgelopen weken iets minder foto's gemaakt dan normaal, maar ik hoop dat jullie het alsnog leuk vinden. Veel plezier met kijken!


Op weg naar onze high tea zag ik deze leuke coca cola auto!

High tea <3 Het was echt heerlijk, dit was maar een deel van de hele high tea.

Molly. Helaas is ze doodgegaan toen ik een weekend bij mijn vriend was, maar ik zag het al aankomen. Ik heb namelijk ontdekt dat ze aan het doodgaan was (niet meer reageren, al stijf en koud zijn, maar nog wel ademen). Ik vond haar vrijdagmiddag zo stijf en koud en ze is pas zaterdagmorgen doodgegaan. Toen ik zondagavond thuis kwam, zat er alweer een nieuwe hamster in het hok. Een bruine die we Bruno hebben genoemd. Ik zei al tegen mijn vriend dat het me niets zou verbazen, aangezien mijn zusje bij de dierenwinkel had gekeken en zei dat ze twee zwarte hadden zoals Molly, een lichtbruine zoals Nona en een bruine. Wij hebben nog nooit een bruine hamster gehad, dus het was ergens 'logisch' dat ze die heeft gekozen. Bruno is echt heel lief, hij was al wat ouder (10 weken), gelijk handtam en heeft nog niet gebeten.

Ramani verstopt zich de laatste tijd met haar matje vaak onder de stoel

Ik keek Jeff Dunham! Ik vind die vent zo geniaal, kan altijd om hem lachen

Papa bakte pannenkoeken, ik had ze al een poos niet meer gehad en heb ervan genoten

Ik ging naar Working Equitation op mijn manege en heb daar genoten van de mooie paarden

Het paard van Sinterklaas!

Ik was zeer benieuwd wat ze met dit stier ging doen (sorry voor de slechte telefoonkwaliteit). Het bleek dat de stier een ring boven zijn kop had en die moesten ze met een stok pakken en dan verder rijden.

Oma maakte stoofpeertjes voor ons <3

Mijn vriend en ik twijfelden nog of we naar Ouwehands Dierenpark Rhenen of Dierenpark Emmen gingen, voor beiden hadden we kortingskaartjes. Uiteindelijk werd het Emmen.


Ik maakte een bullet journal

Zo'n koppie is natuurlijk ook wel heel erg zwaar...

Foto's bewerken van de Working Equitation en ondertussen vreselijk nagenieten van die mooie paarden

Anouk en ik gingen wat dingen retouren bij de Primark en toen zagen we dit schilderij. 
Uiteindelijk namen we hem mee voor mama, nadat we deze foto hadden geappt, maar daar bleef het niet bij.

Ramani dacht dat ze iemand boven hoorde en ging heel erg hard kwispelen, terwijl ze naar boven keek

Lekker met mijn hondje lopen in de herfstbladeren

Mijn zusje maakte dit strikje in mijn haar

Mijn vriend en ik gingen dus naar Dierenpark Emmen, nadat de plannen er meer dan een half jaar waren

Ik paste bij mijn oom en tante op de hond

Keek ik samen met mijn vriend voetbal

Zoek Happy Feet!

Werd ik helemaal verliefd op deze beestjes, wat zijn prairiehondjes toch ongelofelijk lief!

Skippy de kangaroo

Ik kreeg een cadeautje van Sinterklaas

De moeder van mijn vriend belde of ik zin had om mee te gaan naar Jersey Boys die avond. 
Natuurlijk wou ik dat! Dus voordat ik het wist, was ik op weg naar Utrecht

Ik werkte lekker voor school met een dekentje en Ramani tegen mijn benen aangevlijd. 

Al werden mijn benen al snel een uitkijkpost en steunpunt toen ze iets hoorde

Ik fietste naar papa toe en zag ik dat hij zijn kofferbak open had laten staan. Ik appte deze foto en vroeg of hij wat was vergeten. Dat was inderdaad het geval haha. Ik heb maar snel de kofferbak dichtgedaan.

Deze chips vind ik zo ongelofelijk lekker!

Ramani kroop alweer met haar matje onder de stoel

Dat waren de foto's alweer van de afgelopen weken! Wat heb jij allemaal gedaan?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...