zondag 8 december 2013

Happy Nature

Alweer een hele poos geleden kreeg ik twee producten van Happy Nature, een 24 uurs crème en reinigingsmelk. Twee producten die ik standaard gebruik. Ik was benieuwd wat ik van deze producten vond. Gezichtsverzorging moet ik altijd een poos testen voordat ik een eerlijk oordeel over kan geven, maar toen ik ze genoeg had getest en een review kon schrijven, had ik geen tijd meer! Jullie weten en hebben gemerkt dat ik de afgelopen tijd heel onregelmatig en soms helemaal niet meer blogde vanwege stage en school. Nu heb ik er gelukkig weer tijd voor, dus alsnog een review van de Happy Nature producten!

Als eerste de crème. Ik heb een vette huid, maar op de crème stond dat hij geschikt was voor de normale en droge huid. Toch heb ik de crème uitgeprobeerd om er mijn oordeel over te geven. 



Het is een pot van 60 ml die zwaar aanvoelt vanwege het materiaal. Hierdoor neem ik hem niet altijd mee, want daarvoor vind ik hem eigenlijk te zwaar. Ik heb lichtere potje. Het is aan te raden om de crème met een spateltje aan te brengen, zodat je geen bacteriën in het potje smeert. 


De ingrediënten voor degene die ze willen zien. Ik heb er geen verstand van, dus ik kan hier weinig over zeggen.

Ik merk dat de crème veel te vol voor mij is, maar dat is ook logisch, want ik heb een vette huid, terwijl de crème bedoelt is voor mensen met een droge of normale huid. Ik pak deze crème op momenten dat mijn huid een oppepper nodig heeft, bijvoorbeeld als ik veel in de zon heb gezeten en mijn huid daardoor strak aanvoelt. Dan breng ik hem 's avonds dikker aan en kan hij de hele nacht intrekken. In de winter gebruik ik hem op mijn wangen, want deze kunnen dan weleens wat droog zijn. Op mijn T-zone hoef ik deze crème niet te gebruiken, want dan wordt het veel te vet. Ik denk dat dit een hele fijne crème is voor mensen met een droge huid en voor mensen die vooral in de winter een drogere huid krijgen.


Als tweede de reinigingsmelk. Deze is voor de normale, droge en gevoelige huid en zit in een fles van 150 ml. Met reinigingsproducten heb ik minder moeite als ze niet voor mijn huidtype zijn, aangezien ik 's avonds altijd nog een crème aanbreng en dan niet merk als mijn huid wat vetter wordt dan normaal. Plus ik gebruik altijd nog een tonic na de reinigingsmelk, waardoor de laatste restjes melk verwijderd worden.


En opnieuw de ingrediënten voor de mensen die daarin geïnteresseerd zijn. 

De geur van de reinigingsmelk was een puntje waar ik heel erg aan moest wennen. Het rook naar niets, een beetje muffig ofzo. Ik kan het niet goed omschrijven, maar ik was het niet gewend. De reinigingsmelk deed wel heel goed zijn werk! In de periode dat ik hem gebruikte, was mijn huid zachter en zuiverder dan normaal. Toch zou ik hem vanwege de geur niet opnieuw kopen, aangezien ik er niet aan kon wennen, soms werd ik er gewoon een beetje misselijk van. Dit heb ik heel snel met producten, dus dit is niet te wijten aan de reinigingsmelk.

De producten zijn opnieuw verkrijgbaar via http://www.gezondecosmetica.nl/
De crème kost €21,15 en de reinigingsmelk €12,15. Persoonlijk vind ik het best hoge bedragen voor deze gezichtsproducten, maar ik moet toegeven dat ze het het geld wel waard zijn. De producten zijn zuinig in gebruik, ik heb bijna een half jaar gedaan met de reinigingsmelk bij twee keer gebruiken per dag met lichte make-up (geen foundation, alleen poeder, blush en bronzer). De crème heb ik nog geen eens voor een kwart opgemaakt, aangezien ik deze veel minder gebruik en elke keer maar een heel klein beetje nodig heb, omdat anders mijn huid te vet wordt. Deze gezichtsproducten zijn dus echte aanraders!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...