donderdag 12 december 2013

Happy birthday to me!

Vandaag mag ik alweer mijn 22e verjaardag vieren. Verbaasde ik me er een kleine twee weken nog over dat het alweer december was, is het vandaag alweer tijd om volop mijn verjaardag te vieren! Een drukke dag vandaag, een hele dag school, dan snel naar huis en dan 's middags en 's avonds. Eigenlijk heb ik ook nog van 5 tot 8 uur (wat een tijden) de diploma-uitreiking van mijn vriend, maar ik vrees dat ik dat niet ga redden jammer genoeg. Zaterdag zal ik mijn verjaardag nog een keer vieren met mijn vriendinnen, dus ik denk dat ik me heel erg jarig ga voelen! Ik wou dat ik jullie allemaal een stukje taart kon geven, maar dat zal lastig gaan. In ieder geval een fijne dag :)


4 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...