woensdag 4 december 2013

Essence Adventskalender

Een beetje laat, aangezien de adventskalender vanaf 1 december geopend mocht worden en het nu al 4 december is.... Maar Essence heeft dit jaar ook weer een adventskalender! Elke dag kun je een vakje openen en je gegevens invullen om kans te maken op mooie prijzen. Veel leuker dan een normale adventskalender, al zeg ik het zelf. Elke dag een chocolaatje, terwijl je met Kerst je al helemaal vol eet en al zoveel calorie├źn binnen krijgt. Geef mij maar mooie Essence producten waarmee mijn Kerst nog mooier wordt!

Wil jij ook kans maken op Essence producten?
Ga dan naar http://secure.essence.eu/xmas/nl/ en doe mee! Klik op het vakje met de huidige datum en kijk wat je kunt winnen, vul je gegevens in en bekijk je mail, want als je iets hebt gewonnen, krijg je een mailtje van Essence. Veel plezier met de kalender en hopelijk winnen jullie wat!

Tip: Zet je leesbril op, sommige vakjes zijn best lastig te vinden. Ik vind ze behoorlijk klein, of ligt dat aan de leeftijd??

2 opmerkingen:

  1. Ik doe weer mee;) Heb vorig jaar ook wat gewonnen;)

    En inderdaad ze zijn erg moeilijk te vinden;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk! Ik vergat het vorig jaar steeds, heb nu een herinnering in mijn agenda gezet voor elke dag :')

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...