zondag 29 december 2013

Persoonlijk | Doelen voor 2014

Goede voornemens, ik doe er niet meer aan. Juist omdat het voornemens zijn, hou ik me er niet aan. Vandaag ga ik doelen stellen voor 2014. Ik heb mijn doelen opgesplitst in kleinere doelen. Dit is ook hoe ik het in het dagelijks leven doe, dus daarom wil ik dat ook in mijn artikel laten zien.



Subdoel: Mijn minor Praktijkgericht Onderzoek Logopedie met een voldoende afsluiten.
Subdoel: Mijn tussenevaluatie bij mijn stage Bachelor halen.
Subdoel: Mijn stage Bachelor met een voldoende afsluiten.

Hoofddoel 1 : Afstuderen in 2014, het liefst in het reguliere traject, maar aangezien mijn onderzoek niet zo lekker loopt en ik nog geen stageplek heb, is dit nog niet zeker. Maar hoe dan ook, ik wil afstuderen in 2014, of het nou in het reguliere traject in juni is of in december :)



Subdoel: Elke maand 1500 bezoeken vanaf maart.
Subdoel: Vanaf maart heb ik 40 blogposts vooruit geschreven.
Subdoel: Vanaf maart elke dag een update plaatsen.

Hoofddoel 2: Aan het einde van het jaar minimaal 2500 bezoeken per maand.



Subdoel: Minimaal 1x in de twee weken hardlopen.
Subdoel: Minimaal 1x in de week op de crosstrainer
Subdoel: Een trainingsprogramma volgen zoals bijvoorbeeld 30 days shred
Subdoel: In april 5 kilo afgevallen zijn

Hoofddoel 3: Een gewicht behalen waar ik me eindelijk fijn bij voel.

Subdoel: Mijn netwerk uitbreiden met vijf logopedisten
Subdoel: Met mijn netwerk contact houden
Subdoel: Mijn netwerk laten weten dat ik een baan zoek nadat ik ben afgestudeerd
Subdoel: Inschrijven op vacaturesites/logopediesites

Hoofdoel 4: Een baan vinden die bij me past.



Subdoel: Mijn laatste promotiepunt in de F15 halen.
Subdoel: Een oxer van 60 cm springen
Subdoel: Een steilsprong van 80 cm springen
Subdoel: Een parcours van 70 cm springen

Hoofddoel 5: In de F16 starten en mijn angst voor springen overwinnen.



Als laatste wil ik me graag blijven ontwikkelen op fotografiegebied. Hierbij heb ik niet een bepaald hoofddoel waar ik heen wil werken. Graag zou ik beter leren fotograferen, beter leren bewerken (bepaalde voorwerpen weghalen die storen), graag meer bekendheid willen en meer foto's maken. Eigenlijk een heel groot doel dus. Om dit te behalen wil ik ook een 55-250 mm lens kopen, zodat ik drie lenzen tot mijn beschikking heb die elk geschikt zijn voor een andere situatie. Ook zou ik graag eens naar een paardenfotomeeting gaan, maar dan moet mijn agenda dat wel toestaan :') 



Dit zijn mijn belangrijkste doelen voor 2014. Wat zijn jouw doelen voor 2014? Of doe je niet aan doelen stellen?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...