dinsdag 31 december 2013

Persoonlijk | Beauty Addict: het jaar 2013 in cijfers!

Vandaag het jaar 2013 in cijfers. Een kijkje in mijn statistieken, wat gebeurde er allemaal achter de schermen van mijn blog?

In vergelijking met 2012 steeg mijn blog. Meer views (groen), het aantal unieke bezoekers (blauw), maar ook bijna het dubbele aan terugkerende bezoekers (oranje). Deze statistieken maken mij blij, aangezien ik een hele erge blogdip heb gehad vanwege school.  


De meeste van mijn bezoekers komen uit Nederland, wat ik wel verwachtte. Wat ik niet verwachtte is dat de Verenigde Staten op plek twee komt, ik dacht dat het Belgiƫ was. Ook komen er andere landen voorbij die op mijn blog komen kijken, wat me verbaasd, aangezien ik in het Nederlands blog en ze er niet veel van kunnen maken vrees ik.

Het geeft wel een mooi kaartje aan. Ik vind dat ik veel landen trek met mijn blog, al komen ze er misschien per ongeluk op. Zo groot is mijn blog namelijk niet vind ik.


Chrome wordt het meeste gebruikt om mijn blog te bezoeken, gevolgd door Internet Explorer en Safari. 

Zoals jullie zien heeft Internet Explorer maar een kleine voorsprong op Safari. Zijn er veel mac-gebruikers die mijn site bezoeken?


De apparaten waarop mijn blog werd gekeken. Hier is overduidelijk te zien dat de meeste mensen een Windows computer en/of laptop hebben waarop ze mijn site bezoeken. Toch komt de Mac en iPad in opkomst.

Windows heeft de overhand.


De zoekwoorden waardoor mensen op mijn blog kwamen. Nagels en nagellak is heel erg populair zoals jullie kunnen zien. Hier wil ik dus proberen weer meer over te gaan bloggen.


 Het promoten van mijn blog wierp zijn vruchten af. Veel mensen kwamen op mijn site via een startpagina met beautyblogs.


Maar mijn site werd ook vaak in Google weergeven, waardoor ik meer bezoekers kreeg.



De berichten die de meeste pageviews opleverden. Ik denk dat ik meer moet gaan schrijven over Cavaliers :')

Een jaar vol cijfers. Hopelijk stijgen mijn statistieken in 2014 nog meer, al ben ik blij met elke bezoeker die langskomt op mijn site. Bedankt voor jullie steun, lieve reacties, bezoekjes en mailtjes! Jullie zijn de motivatie om door te gaan met bloggen, zelfs als het moeilijk wordt. Ik hoop dat jullie daarom ook allemaal lekker blijven langskomen, want dat vind ik leuk :)

2 opmerkingen:

  1. Wauw, cijfers om trots op te zijn.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Stiekem ben ik dat ook wel, ik merk toch wel dat mijn blog groeit :)

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...