woensdag 23 oktober 2013

My Lovely Life #17 XXXL

Mijn vorige My Lovely Life is van 7 april dit jaar. Natuurlijk veel en veel te lang geleden. Daarom vandaag een extra grote My Lovely Life waarin ik jullie bijpraat over mijn afgelopen jaar door middel van foto's. Neem een grote kop thee of chocolademelk (met slagroom) en geniet van mijn foto's!


Eind april, 29 april om precies te zijn gingen we naar de Primark Almere. We waren er voordat de Primark open ging en er stond een hele lange rij buiten te wachten totdat ze naar binnen konden. 

Een stukje oranjekoek op Koninginnedag, de laatste!

En natuurlijk de troonswisseling kijken

Ik heb het bekeken en het was een behoorlijke smak, alleen bij de krantenkop dacht ik wel aan iets anders

Ramani was jarig en kreeg natuurlijk iets lekkers

Ik zocht mijn schoenen uit


Ik deed de nagels van mijn vriendin, omdat ze een bruiloft had. Ze koos voor deze nail-art en nu ik hem zie kriebelt het om hem zelf na te maken.

At ik weer eens een broodje bapao, lange tijd geleden dat ik die at en de laatste tijd eet ik ze steeds meer

Het verschil tussen mijn nieuwe en oude wenkbrauwpotlood. Inmiddels is de nieuwe in gebruik en ook alweer een stuk korter!

Georganiseerde ik mijn parfumstash, inmiddels is het alweer veranderd. De miniflesjes staan nu op de plek waar de ringen liggen

Weer zo'n nail art waarbij het kriebelt om hem na te maken, ook heel mooi herfstig!

Ging ik naar het bevrijdingsfestival in Zwolle :)

Grote spin nummer 1! Hier heb ik heeeeeel hard om gegild toen ik op de bank wou gaan staan om hem te bekijken om te kijken hoe ik hem kon pakken en mijn zusje zei dat hij liep.

Magnum <3

Maar cornetto is ook lekker!

Favoriet fruit: aardbeien!

Stuurde ik deze foto naar mijn vriend met de vraag wat ik ging doen, hij had werkelijk geen idee

Natuurlijk mijn nagellak eraf halen!

Ramani lag tegen mijn tas aan. Het is zo'n rare hond, dit kan toch niet lekker liggen...  Maar zo 'waakt' ze ook over onze schoenen en andere spullen die bij de verwarming staan te drogen

Maakte ik deze schattige Minni Mouse nail art










Mijn mama zegt altijd dat ze voor moederdag niet veel cadeautjes wil en dat wij altijd teveel geven, dus we besloten het dit jaar eens anders te doen. We maakten twee taarten voor haar! Mijn moeder heeft altijd alles door en ruikt alles, dus het was een hele uitdaging om dit verborgen voor haar te houden. Het is gelukt (met behulp van flink de ramen en deuren openzetten en de taarten verstoppen in de garage haha) en mama was helemaal verrast. 

Ramani claimt mijn deken. 

Daarom nam ik haar maar op schoot, veel gezelliger!

Grote spin nummer 2! Aangezien mama nog laaaaang niet thuis kwam en deze spin keihard de hele muur over rende (en richting de vloer kwam en weer omhoog ging en weer naar beneden) oma gebeld om te vragen of ze de spin durfde te verwijderen. Ik heb een superoma! Ze kwam binnen 5 minuten en heeft de spin even naar de eeuwige jachtvelden gestuurd. Pff wat heb ik een hekel aan grote spinnen.

Ik begon te vervellen :(

Ik verbaas me hierover... Ik vind dit geen 'grote maten', aangezien de gemiddelde vrouw al cup C heeft. En ik met mijn 'grote maat' echt niet in deze bh zou passen.

Mijn vriend was bijna jarig en ik had nog geen idee welk cadeau ik voor hem moest kopen. Totdat ik deze zag! Ik plaag hem altijd dat hij oud wordt (hij is een half jaar ouder dan ik) en moest deze foto dan ook even doorsturen. Natuurlijk niet gekocht, die arme jongen wordt nog maar 22 en ik hoop dat hij hem nog lang niet nodig heeft!

Follow me on my blog! :)

Een heerlijke lunch :) Ik hou van 'speciale' broodjes

De hersenen van een man. Denk dat het aardig klopt ;)

Ik proostte op mijn zusjes 18e verjaardag

En kreeg zelf ook nog een klein cadeautje: dit spaarblik gevuld met muntdrop. Heerlijk

Mijn ex rookte ook en ik herken dit laatste stuk zo goed! Dit is ook een van de redenen dat onze relatie is stukgelopen, ik vind roken zo ontzettend vies dat ik hem bijna geen kus kon geven zonder te kokhalsen. 

Bizar verhaal in de krant

Ik ben sterker dan ik dacht want ik brak ineens mijn schaartje kapot zonder dat ik iets raars deed

Nagelsstickers van de Action, zien er leuk uit, maar een gedoe om ze netjes op je nagels te krijgen en ze netjes te houden. Binnenkort ben ik nog wel van plan de gladde stickers te proberen om te kijken of die beter blijven zitten. Deze stickers hadden namelijk reliĆ«f door de 'steentjes' 

Op weg naar de verjaardag van mijn vriend werd ik aangereden door een auto. Totaal niet mijn fout; ik keek uit, remde, had voorrang, maar de auto die mij voorrang gaf werd ingehaald door een andere auto die mij niet zag. Gevolg: kapotte en zeer pijnlijke benen. 

Spin nummer drie, gelukkig niet zo'n dikke, maar wel eentje met zeer lange poten.

Superspeciaal en lekker broodje :)

Mijn benen werden blauwer en blauwer

Zien jullie de fout?

Nog blauwer, geler, groener, ze kregen alle kleuren van de regenboog. 

Appelmoes met appeltaartsmaak, lekker!

Verbaasde ik me erover wat voor kleuren een 'blauwe' plek aan kon nemen. Uiteindelijk waren de blauwe plekken na 3 maanden helemaal weg en de bulten die ik op mijn scheenbenen had, zijn sinds kort weg. Elke keer met scheren was het nog heel gevoelig, maar gelukkig heb ik nu nergens meer last van!

Donut <3

Ging ik bepakt en bezakt naar stage, gelukkig kon ik met de bus

Ontdekte ik mijn nieuwe liefde in Nikita <3 Sinds dat zij er is durf ik weer te springen en heb ik eigenlijk op geen ander paard meer gereden.

Engelse drop ijsje, ik vond hem niet heel erg lekker


Leverde ik de eerste helft van mijn stageopdracht in, twee dikke mappen wat er uiteindelijk drie werden, omdat de mappen bijna scheurden. Hierin zitten allerlei werkbladen die ik heb ontworpen voor kinderen met lees- en schrijfproblemen

Zag ik paddestoelen terwijl het volop zomer was

Onze hond waakt over onze hamster. Ze doen elkaar niets en vinden het ontzettend gezellig om samen even te neuzen. 

Fruit <3 Vooral de peer was heerlijk


Het tweede deel van de opdracht; twee dozen vol spelletjes die ik heb ontworpen voor kinderen met lees- en schrijfproblemen


Kwam mijn nieuwe camera plus lens en cameratas binnen! Wat was ik blij! Jammer genoeg kwamen de pakketjes net toen ik weg moest, omdat ik had afgesproken met mijn schoonmoeder. Mijn vriend was een weekje op vakantie met een vriend en wij hadden afgesproken voor een lekker middagje winkelen. Mijn nieuwe liefde moest dus nog even wachten!

Leuke tips! Hier moest ik even hardop om lachen


Kledingkast opgeruimd en dit ging er weg. Uiteindelijk heb ik mijn hele kamer opgeruimd en heeeel veel weggegooid. De 100 things summer challenge was een hype en ik telde voor de grap alle items die ik weggooide. Zo ongeveer dan, een doos papier was 1 item, want als ik elk papiertje ging meetellen... Ik kwam op ruim 350 items uit wat ik wegdeed.

Liefde! <3 Ik vind dit zo'n mooie foto van ons, hij straalt zoveel liefde uit.

Ramani ging mee op vakantie. Het was warm en ze hijgde zo hard dat ze haar ogen er bijna uithijgde (Grapje, ze is gewoon scheel). We hebben haar flink afgekoeld en na 10 minuten hijgde ze al niet meer. Het was meer de opwinding dat wij de hele tijd heen en weer liepen en al haar spullen wegpakte en dat ze niet met ons mee mocht lopen en daardoor bang was dat we haar achter zouden laten.



Hoe kunnen deze hamster nou zo lekker slapen??

Strakblauwe lucht, wat mis ik het mooie weer!

Ramani hield ook vakantie

Ik speelde veel spelletjes :) Hier speelde ik rummikub met oma. Opa en oma kwamen een dagje op bezoek toen wij op vakantie waren (we waren in Nederland op vakantie)

Mc Flurry Magnon Almond! Echt heerlijk <3 Ik wil hem nog een keer!

Mama maakte pannenkoeken en ik deed er lekker veel ananas op. Pure liefde :)

Klopt helemaal

Grote spin nummer 4, nu was het papa zijn beurt om hem weg te halen. Alle grote spinnen die jullie op de foto's zien kwamen in een maand tevoorschijn...

Mijn schoenen nog helemaal wit! Nu zit er een klein vlekje op, maar ze zijn nog redelijk wit, wat ik eerlijk gezegd niet had verwacht.

Ongezonde, lekkere lunch :)

Het was weer zover, onze mascotte moest weer aan het werk.

Ik maakte na hele lange tijd weer eens een back-up, wat heel erg hard nodig was...

Af en toe...

Ik testte mijn nieuwe camera uit :) 

Kocht deze leuke slofjes, mijn vriend keek eerst niet goed en dacht dat het ballerina's waren

Hadden we ineens een extra hond....

Lekker!

Nog lekkerder! Milka oreo


En spin nummer 5!

Ramani let  voor mij op het eten, ideaal zo'n hond


Maakte ik mijn eigen site aan. Er zijn al diverse aanvragen in behandeling genomen en ik geniet van het fotograferen.

Ik vraag me af of dit nou echt lekker slaapt

Weer eens iets anders als lunch

Pan!!  Inmiddels is de pan voor een veel groter deel zichtbaar

Omdat we nog maar 1 visje in de vijver hadden kreeg deze gezelschap

Zebra nail-art :) En wat hou ik toch van perzikkleurige nagellak

So true

:)

:) :) :)

Klopt het bij jou? Ik had die dag roze aan en het klopt :)

Ook weer helemaal waar

Net zoals deze, ik mis mijn vriendje altijd als ik weer alleen in bed lig

Hier heb ik hardop om gelachen



Ik reisde wat af voor school... 

Verbaasde ik me erover dat er ineens stond 'is aan het opnemen' Had ik nog niet eerder gezien!

Naar de Primark geweest!

Hier heb ik ook hardop om gelachen
*Pedestrian betekent voetganger*

Heeeel erg veel foto's dus. Je hebt vast je kop thee/chocolademelk al op en misschien heb je nog wel een tweede genomen! Ik heb je in vogelvlucht 'bijgepraat' van april tot oktober. Vanaf nu zullen er regelmatiger updates komen, al blijft het druk met school. Plannen is the key! En daar moet ik nog wel een beetje mijn weg in vinden. Bedankt voor het kijken!

Fout in het plaatje dat ik plaatste: het is 'accepteert' in plaats van 'accepteerd'

1 opmerking:

  1. Dat van het doodmaken van die spinnen is dan weer een beetje jammer aangezien je die makkelijk even naar buiten kunt zetten (spinnen zijn heel nuttig en doen niemand kwaad...behalve dan een vlieg).

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...