zaterdag 26 oktober 2013

Geurencadeuset Essence

De feestdagen komen er weer aan en dat betekent... cadeautjes verzinnen voor Sinterklaas en/of Kerst! Zelf ben ik ook nog in december jarig, dus voor mij staat december vooral in het teken van veel verlanglijstje maken. Elk jaar worstel ik met het probleem dat ik niet weet wat ik moet vragen, maar Essence komt nu met een hele leuke geurencadeauset. Leuk om te geven en om te krijgen!

In de cadeauset zitten vijf flacons die een kleine replica zijn van de grote flacons. Elke flacon bevat 7 ml en zijn dus makkelijk om mee te nemen in je tas of voor een weekendje weg. In de cadeauset zitten vijf populaire Essence geuren, passend bij verschillende situaties. 

De vijf geuren die je zult vinden in de set zijn:
* Like a day in a candy shop - een geur die bloemrijk, friszoet en tegelijk sensueel is - voor wie dolgraag de dag in een snoepwinkel door wil brengen.
* Like a first day in spring - de eerste warme zonnestralen op je huid, de frisse geur van bloesems in de lucht. Deze fruitige, bloemrijke en stralende geur geeft energie!
* Like a million miles away - deze exotische en uitdagende geur neemt je mee op reis naar trendy steden of andere opwindende plekken
* Like a day in paradise - een geur die doet denken aan witte zandstranden en een azuurblauwe zee
* Like the party of my life - een exotische, levendige geur die je herinnert aan nachten die nooit zouden moeten eindigen!

Like a day in a candy shop en Like a first day in spring heb ik in mijn bezit. De flacons die ik heb bevatten ook 7 ml en ik moet zeggen dat ze bij mij toch regelmatig gebruikt worden, hoewel ik genoeg parfumflesjes heb staan. Essence zegt dat deze cadeauset vooral voor jongere parfumfans een hit is, maar ik ben bijna 22 en ik vind de parfums ook lekker. Ik denk dat het meer een persoonlijke kwestie is en niet eentje die aan leeftijd gebonden is. Laat je hierdoor ook vooral niet tegenhouden om de parfums te proberen! Ik denk dat deze wel op een verlanglijstje van mij beland.

De geurencadeauset met 5x7 ml flacons is verkrijgbaar in november en december bij Kruidvat en Trekpleister in Nederland en bij Kruidvat in BelgiĆ«. De set zal €9,99 gaan kosten. 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...