maandag 23 september 2013

Nicolien Spitse fotografie

Sinds ik mijn nieuwe camera heb, maak ik veel meer foto's.
Een deel van deze foto's liet ik jullie al zien in dit artikel. Tsja en toen ging het kriebelen...
Mijn passie voor fotografie is weer helemaal terug! Vroeger heb ik ook veel foto's gemaakt
en vond ik het altijd heel erg leuk. Ik kreeg het drukker en vergat het fotograferen.
Mijn camera gaat nu steeds vaker mee, zo ook op een aantal paardenevenementen.
En toen kreeg ik de vraag of mensen foto's van mij mochten overnemen...
Een lastige kwestie, want ik heb hier al vaker 'ja' op gezegd en ineens kwam ik overal mijn foto's tegen, waarbij er vermeld werd dat iemand anders de foto's had gemaakt. Natuurlijk ergens een compliment, maar ik vond het vervelend dat iemand anders met de eer ging strijken.


Daarom bedacht ik dat het misschien handig was om een site te maken waarbij de foto's geplaatst zouden worden, maar met een logootje waardoor het duidelijk was dat het om mijn foto's ging.
Zo gezegd, zo gedaan en zo kwam Nicolien Spitse fotografie tot stand. Op de facebookpagina word je op de hoogte gehouden van alle nieuwtjes, de evenementen waar ik ben geweest, hoe ver ik in de bewerking ben van mijn foto's en hier zal ook verschijnen als ik modellen nodig heb voor een gratis fotoshoot. Tips en adviezen zijn natuurlijk altijd welkom! In de tussentijd blijf ik vooral lekker oefenen :)

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...