dinsdag 24 september 2013

Essence limited edition: Be loud!

Op dit moment ligt er een nieuwe limited edition van Essence in de winkel, namelijk: Be loud! Deze zal van half september tot en met eind oktober verkrijgbaar zijn. Het is een limited edition met tegengestelde kleuren, zowel knallende kleuren als camouflagekleuren. Benieuwd wat deze limited edition allemaal te bieden heeft?


01 Riot grrr-een
02 Like a stone in the wall
03 Rock the block

Als eerste heeft Essence verschillende duo-oogschaduws in bruintinten. Er zijn drie duo's te koop in de kleuren beige-goud, olijfgroen en steengrijs. Verkrijgbaar in 01 riot grrr-een, 02 like a stone in the wall en 03 rock the block voor €2,39 per stuk.


Essence heeft steeds vaker jumbo eye pencils in hun limited edition, zo ook in deze. Het is een jumbo eye pencil in een steengrijze kleur die waterproof en vlekvrij is. Verkrijgbaar in 01 I'm all riot voor €2,59

01 Pink Me
02 Ap-ri(c)ot 

Lipstick in een stickvorm komt steeds meer terug, Essence doet ook volop mee aan deze trend. Deze sticks geven een subtiele kleur en glans op je lippen en verzorgen ze ook nog eens. Verkrijgbaar in 01 Pink Me en 02 Ap-ri(c)ot voor €2,59 per stuk.

01 Ap-ri(c)ot 
02 Pink Me

Essence heeft in deze collectie ook twee blushes met een mooi camouflagepatroon. Verkrijgbaar in twee verschillende tinten, zodat je je blush kunt afstemmen op de teint van je huid. Verkrijgbaar in 01 Ap-ri(c)ot en 02 Pink Me voor €3,39 per stuk.

01 riot@
02 Orange is the new black
03 Riot grrr-een
04 Like a stone in the wall

Natuurlijk is een limited edition niet compleet zonder nagellak. Essence heeft twee uiterste verwerkt in haar collectie, zowel knalkleuren als camouflagekleuren. Verkrgijbaar in 01 riot@, 02 Orange is the new black, 03 Riot grrr-een en 04 Like a stone in the wall voor €1,89 per stuk. 


Persoonlijk hou ik van een glittertje over mijn nagellak heen, zodat het wat minder saai wordt. Saai wordt het sowieso niet met deze graffiti topper! Verkrijgbaar in 01 Not punky not funky voor €1,89 per stuk. Essence geeft aan dat deze topper het beste tot zijn recht komt op lichtere nagellakkleuren. 


Als je geen zin hebt in een vrolijke topper, kun je altijd nog voor een camouflagenail-art gaan. Met de nail art set die een dubbelzijdige dottingtool en sjabloontjes bevat wordt het een stuk makkelijker. Verkrijgbaar in 01 Totally camouflage voor €2,99 


En als laatste bevat deze limited edition een make-up tasje, natuurlijk ook in camouflagetinten. Zo neem je makkelijk je make-up mee. Verkrijgbaar in 01 Totally camouflage voor €2,99

Persoonlijk is dit niet mijn limited edition. Het enige wat ik eventueel leuk zou vinden is de graffiti topper, maar ik vrees dat ik hem te druk ga vinden. Het nail art setje vind ik ook leuk bedacht, maar ik weet nu al dat ik die dan niet ga gebruiken en dat vind ik zonde. Ik ben strenger voor mezelf geworden met make-up kopen en daarom loop ik ook niet meer zo hard voor limited editions. De blushes vind ik wel heel erg leuk, vooral de abrikozenkleur, dus misschien haal ik die nog. Al hoewel, ik heb natuurlijk ook al heel veel blushes.... Welke dingen van de limited edition vind jij leuk en zul je wel in huis halen?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...