woensdag 28 augustus 2013

Video: opgemaakt filmpje vakantie editie 2013

Vandaag een van de vele opgemaakt filmpjes die ik nog in de wachtrij heb staan. Gedurende de afgelopen periode heb ik namelijk wel steeds opgemaakt filmpjes opgenomen, maar heb ze niet kunnen editten. Hier ben ik nu druk mee bezig en de komende tijd zullen er ook vaker dan normaal opgemaakt filmpjes komen.

Vandaag het opgemaakt filmpje van mijn vakantie, dus de producten die ik op vakantie heb opgemaakt. Ik heb bewust kleine verpakkingen meegenomen op vakantie, zodat het scheelde in bagage en er een grote kans was dat ik ze op zou maken en dus niet weer mee naar huis hoefde te nemen. Veel plezier bij het kijken!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...