dinsdag 20 augustus 2013

I'm back!

Eindelijk laat ik weer wat van mij horen. I'm back! Na gedoe rondom mijn stage, een korte vakantie en wat persoonlijke tegenslagen ben ik weer terug. Ik zal nog niet volop terug zijn, maar het begin is er weer. In My Lovely Life van april konden jullie al lezen dat het hectisch was, maar het werd nog drukker.

Ik wil hier niet teveel over uitweiden, maar ik heb mezelf over de kop gewerkt. De communicatie met school was niet top en er zijn ook wat dingen fout gegaan op school. Toen ik klaar was met stage, had ik nog een week voordat wij op vakantie gingen. Al die tijd had ik me erop verheugd weer dingen voor mezelf te kunnen doen, maar toen ik de tijd ervoor had.... Bam, weg zin. Ik voelde me rusteloos, uitgeblust en was ontzettend moe. Ik had nergens zin in en sliep vooral heel veel of ging op de bank tv te kijken. Zo ook in de vakantie. Ik heb me enorm schuldig gevoeld, aangezien ik al berichtjes kreeg of ik was gestopt met bloggen. Nee en dat was ik ook niet van plan! Maar ik had gewoon helemaal geen zin om te bloggen en ik ben er tegen om blogs te schrijven waar ik niet achter sta. Dus het werd een 'verplichte' pauze.

De zin om te bloggen kwam langzaam weer terug, maar ik kon me er gewoon nog niet toe zetten om daadwerkelijk mijn laptop te pakken en bezig te gaan. Dit kwam deels door het ongelofelijk lekkere weer dat we hebben gehad, maar ook omdat er dingen met school nog niet zijn afgerond waar ik nog mee in mijn maag zit. Ik ben er dus lang niet, maar wil wel weer gaan bloggen. De creatieve ingevingen komen langzaam weer binnen 's nachts, vraag me niet waarom ik ze altijd 's nachts heb, aangezien ik dan gewoon moet slapen...

Vorige week was ik van plan om volop te gaan bloggen, maar er kwam toen een klap. Iemand die ik ken heeft zelfmoord gepleegd en dit heeft diepe indruk gemaakt. Vrolijk gaan bloggen lukte me niet. Toch begin ik nu langzaam weer. Ik heb nog aardig veel opgemaakt filmpjes die ik moet gaan editten, dus verwacht de eerste tijd vooral veel filmpjes daarover. Verder wil ik aan jullie vragen wat voor filmpjes jullie willen gaan zien de komende tijd. Ik ben er helemaal uit en qua filmpjes totaal inspiratieloos, dus brand maar los!

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...