donderdag 29 augustus 2013

Fotografie: Mijn lieve meisje

De afgelopen dagen was het lekker weer, waardoor ik veel buiten heb gezeten. Ramani, onze hond, was ook met mij buiten. Aangezien zij zich op een gegeven moment begon te vervelen en de struiken begon te slopen, besloot ik haar 'stok' te pakken. Dit is een stok die je kunt kopen bij de dierenwinkel die niet splintert, waardoor er geen splinters in haar keel kunnen prikken, of nog erger, zoals bij een gewone stok wel kan gebeuren. Ramani werd helemaal blij en begon te spelen en te kauwen op haar stok. Tijd om even wat mooie foto's te maken met mijn nieuwe camera!
















Ik ben blij met de foto's, al moet ik nog wel veel oefenen. Graag zou ik ook met paarden willen oefenen, alleen ken ik niemand hier in de buurt met een eigen paard dat ik op de foto zou kunnen zetten. Dus weet jij toevallig iemand waarbij ik zou kunnen oefenen? Laat dan zeker even een berichtje achter. Het is vooral om ervaring op te doen en hopelijk dat er mooie foto's uit voortkomen.

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...