zondag 7 april 2013

My Lovely Life #16

Vandaag weer een nieuwe My Lovely Life! Nog aardig wat foto's, aangezien het behoorlijk hectisch was. Afgelopen week moest ik een tussenevaluatie hebben, twee dagen stage lopen, twee dagen met mijn project bezig en ik had drie toetsen. Ik kan veel, maar ik kan dagen niet langer laten duren dan 24 uur. Ik heb dus ook niet al mijn deadlines gehaald. 


Ik deed weer eens een hoge staart in, wat is mijn haar dan kort haha. Apart om te zien, maar ook om te voelen. 



Dit kaartje hangt op mijn stage en ik vind het zo'n mooie quote!


Mijn moeder had brownies gebakken, zo ongelofelijk lekker!


De logopedie blijft zich ontwikkelen, ik vind dit echt een hele mooie ontwikkeling


Net zoals deze! Groningen is echt heel goed bezig :)


Roelien Bastiaanse werd in het bovenstaande artikel al genoemd, stond een paar dagen later uitgebreid in de krant. Veel logopedie dus de afgelopen twee weken!


Een donut en paashaantje als paasontbijt :) 


Mijn look met Pasen


Mijn uitzicht de laatste dagen: ik hard bezig voor stage met Ramani naast me. Ze wijkt niet van mijn zijde, zo lief!


Ik word ik best moedeloos van, een onvoldoende en dan gelijk je verslag overnieuw moeten schrijven....


Wie weet wat voor vogeltje dit is? Dit vogeltje komt de laatste dagen steeds bij ons in de tuin, maar ik weet niet wat voor vogeltje het is.


Ik zat in een hele oude trein


Leren leren en nog eens leren! Maar de toetsen zitten er weer op!

Dat waren mijn twee weken, hoe waren jouw weken?

3 opmerkingen:

  1. hey echt leuke blog!!!!!!! ik kijk en lees alltijd :)))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. volgens mij is het vogeltje een vink

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...