maandag 29 april 2013

Gastblog: Quick Tip: Action mascara


Het is weer maandag, maar dit keer een leuke maandag, want het is vakantie! En als je geen vakantie hebt, nog heel even en dan is het zomervakantie ;).

Al héél lang wilde ik een keer naar de Action, en gister is dat via een lieve vriendin gelukt! Daar heb ik me nog ingehouden maar een van mijn aankoopjes was deze mascara, voor welgeteld 99 cent. Ik had al positieve blogs gelezen over dit product, en was benieuwd of ‘ie op mijn moeilijke wimpers goed werkte.


Vandaag testte ik ‘m en aangezien het weer bagger is was dit de ultieme test! En voor de  foto; de verf op mijn wangen komt doordat het stuntdag was op school, dus de eindexamenleerlingen hebben zich uitgeleefd! J Daarna fietste ik twintig minuten door de regen met deze mascara  níét waterproof is. Dit was het resultaat: 




Ik ben heel erg blij verrast en ik kon deze tip niet aan jullie voorbij laten gaan! Trouwens, de mascara kun je nog opbouwen in aantal laagjes maar ik draag het liefst niet te veel.
Ben jij wel eens bij de Action geweest, en wat moet ik de volgende keer zeker kopen?

Groetjes, Femke 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...