maandag 1 april 2013

Gastblog: Hoe maak je je kamer net iets leuker?



Hoe maak je je kamer net iets leuker? Drie Do It Yourselfs!
Gister nog paaseitjes gezocht? Ik hoop dat je niet bent bevroren, want op het moment dat ik dit typ (zaterdag) sneeuwt het hier, bah. Maar goed, als het weer niet meewerkt, is het perfect weer om je kamer/ appartement/ huis een beetje op te pimpen. Daar geef ik vandaag wat handige tips voor. Sommige zijn zelf bedacht, andere gejat van vriendinnen of gewoon heel populair. Ik ben zelf heel tevreden met mijn kamer, en vind het vooral heel erg leuk dat ‘ie helemaal vol hangt met foto’s en leuke herinneringen!  De moeilijkheidsgraad loopt op.


Project 1: (zie bovenste foto)
The bucket list- maar dan anders.
Waarschijnlijk zijn er wel dingen die jij heel graag nog een keertje wilt doen, dan kan je heel snel van dit soort plaatjes vinden op weheartit. Maar je kunt deze DIY ook anders aanpakken, en zelf een quote die je mooi vind uitprinten, en daar een eigen foto achter zetten…  Er zijn superveel mogelijkheden.  Stop je afbeelding in een fotolijstje en je wordt er in ieder geval dagelijks aan herinnerd!


Project 2:
Vrolijk Magneetbord/prikbord. 
Als je magneet of prikbord vies/ kapot is, kan het nog prima dienen als plek om leuke herinneringen op tentoon te stellen! Met punaises/ een nietpistool kan je er makkelijk een leuk (geprint?) stofje omheen doen! Deze is van IKEA, maar op de markt vind je al snel voor een (of een paar) euro stof in allerlei leuke printjes. Sorry voor de blurry foto trouwens, maar sommige foto’s hoeft niet iedereen te zien ;). Je kan natuurlijk ook gewoon een nieuw magneet of prikbord kopen!


Project 3:
Fotocollage 
Op Hema.nl  kan je fotocollages maken, dit is superhandig en scheelt je weer een heleboel knip- en plak werk! Ietsje duurder, dat dan weer wel. Deze verkopen ze in heel veel verschillende maten (en uiteenlopende prijzen, deze kostte denk ik ongeveer 20 euro). Zelf heb ik de collage gekregen van  Sinterklaas (:D) maar ik denk dat je wel mee rekening moet houden dat je hier wel  eventjes mee bezig bent. Over het blurry effect: weer hetzelfde verhaal, hier staan heel veel anderen op :)!

Hopelijk heb je geïnspireerd!

Bedankt voor het lezen en tot volgende week, Femke 


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...