maandag 22 april 2013

Gastblog: Drie van mijn favoriete youtubes


Oké, ik geef het toe. Ik ben enorme verslaafd aan Youtube. Ik maak zelf geen filmpjes, maar ben er toch zeker minstens een half uur per dag te vinden. Ik volg een heleboel kanalen en vandaag laat ik mijn favorieten (Nederlands- en Engelstalig) zien!




Ongeveer een jaar geleden zocht voor een lees/luistertoets Engels naar Engelstalige filmpjes om te oefenen. Op de en of andere manier ben ik bij dit Daily Vlog kanaal uitgekomen en nu kijk hun filmpjes echt E.L.K.E. dag. Jonathan en Anna uit Ierland vloggen al járen over hun leven in Ierland. De vlogs zijn gevuld met hun té schattige baby (7 maanden oud), 6 honden (kleintjes;)) en alles wat ze doen. Er is in deze lange periode geen dag geweest dat de vlog niet op tijd online kwam!




Van deze Amerikaanse vlogster word ik gewoon heel vrolijk! Ingrid maakt video’s over beauty, maar op haar tweede kanaal vlogt ze ook over dingen die ze doet. Haar favorieten video’s zijn leuk!





Deze bekende Nederlandse youtuber heeft gewoon een soort van humor die ik enorm kan waarderen. Extréém flauwe humor zonder al te veel mensen te kwetsen, en dat vind ik leuk! Thomas vlogt sinds kort ook samen met zijn vriendinnetje!

Bedankt voor het lezen, en veel plezier met met youtuben :D

Groetjes, Femke 

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...