donderdag 18 april 2013

Gastblog: Budget favorieten

Deze week wat later, ik had het te druk om het artikel in te plannen, maar hier is hij dan toch: De gastblog van Femke!


In de vakantie heb je je geld voor andere dingen nodig dan voor beauty (ijsjes!), dus vandaag mijn budget favorieten




Essence is een fantastisch budgetmerk. Deze oogschaduw (Essence colour&shine fabulous) doet zijn naam eer aan (linksonder), een mooie baked eyeshadow en handig voor in de koffer (klein en eigenlijk twee kleuren!). Het palletje linksboven is ook lekker klein (Sun Club) en de lipgloss is niet te opvallend. 


De kwasten van Essence zijn perfect, goed en goedkoop. De Get Big Lashes mascara is prima, dat geldt ook voor de oogschaduwbasis van de You Rock collectie. Yay voor Essence! 
Ik heb geen aparte foto van de dry-drops, maar hierdoor droogt mij nagellak op in een minuut of 2. Liefde! 


Nagellak heb ik vrijwel alleen van Essence en Catrice, prima kwaliteit en vrolijke kleurtjes! Rechtsboven zie je wat leuke toppers (flakies en glitter). Nu is het moeilijkste nog te kiezen tussen al deze leuke kleurtjes! Deze zomer ga ik voor fris en fleurig!
Zo, dit was het gastblogje voor deze week, ik ga binnenkort op vakantie en moet dus nog vooruit schrijven. Vandaag deze vraag; wat willen jullie nog zien? Stash? Tags? Verzin maar wat!

Groetjes van Femke

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...