maandag 4 maart 2013

TBS Body Butter


Vandaag heb ik een review van een Body Shop product, zoals beloofd. Ik houd zelf heel erg van fruitige geuren, dus toen ik deze butter in de sale zag liggen in de winkel, moest ik hem wel kopen haha. Hier is dus de review van The Body Shop Raspberry Body Butter. Ik heb deze in de sale gekocht in een actie voor 2 voor 16 euro, nu zijn ze niet meer verkrijgbaar, maar je kan hem denk ik wel vergelijken met andere TBS butters voor de normale huid.



De verpakking vind ik zelf heel mooi. Hij is heel strak en ik krijg meteen zin in de zomer en een smoothie in de zon door de foto op de voorkant. De butter zelf is lichtroze en niet heel dik, maar ook niet heel dun. Het is een hele dikke crème.  


De geur is. zoals ik van dit merk gewend ben, heerlijk! Je moet wel van zoete geuren houden, maar dan vind je dit vast fantastisch! Hij ruikt heel fruitig, maar ergens ook wel fris. 
Er zitten veel oliën in, Shea Butter is het tweede ingrediënt, maar ook alcohol en kleurstof. 
Hier een foto van de ingrediëntenlijst voor de geïnteresseerden. 



Al met al raad ik je zeker aan om een body butter van The Body Shop te proberen en dit is de perfecte voor mij (ik heb niet zo'n moeilijke huid), maar iedereen heeft zo zijn eigen favoriet. Als je een hele droge huid hebt, raad ik je deze niet aan. Als je ergens bent waar een Body Shop zit, loop naar binnen en ruik aan alle butters! Als je moeite hebt om te kiezen, is het slim advies aan een van de medewerkers te vragen die er rondlopen, die zijn vaak heel aardig en helpen je graag!

Groetjes, Femke 

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...