dinsdag 12 maart 2013

Over haar vertellen

Een poosje geleden ben ik benaderd of ik iets over mijn haar wou schrijven. Natuurlijk wil ik dat! Ik ben dan wel een beautyblogger, maar mijn haar is ook heel belangrijk voor mij. Ik baal als ik een bad hair day heb en voel me dan ook minder fijn. Net zoals mijn make-up wat minder mooi zit, dan blijf ik liever thuis dan dat ik overal heen ga. Wat haar met je zelfbeeld kan doen, het is eigenlijk ongelofelijk.
Voor mijn verhaal over mijn haar kun je hier naar toe gaan. Ik vind dat mijn verhaal heel mooi is verwerkt. Complimenten voor wiewathaar! Ik vind het ook een leuke website met veel nuttige tips en informatie. Dit artikel is geschreven voordat ik mijn haar ombre heb geverfd, vandaar dat er staat dat ik mijn haar nog nooit heb geverfd. Zijn jullie ook zo bezig met je haar, met je haar verzorgen en zorgen dat het leuk zit?


1 opmerking:

  1. Wat leuk dat je een verhaal over je haar hebt mogen schrijven.
    Lifs,xxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...