maandag 25 maart 2013

Nivea douchegel


Aangezien het weer niet helemaal op de lente lijkt (ahum…), moet ik die maar in mijn gastblogje stoppen! Ik hou zelf heel erg van fruitgeurtjes en deze twee budget douchegels van Niveau kon ik daardoor moeilijk weerstaan.



Allereerst de geur: zoals verwacht, héérlijk, bij allebei. Het is maar net waarvan je houdt maar mijn favoriete fruit is meloen, dus dat is zeker mijn favoriet.

Qua substantie lijken ze op elkaar: Behalve dat de scrub 'bolletjes' die in de Sunny-Melon& oil zitten, ontbreken die in de powerfruit variant. Al moet ik zegen dat ik die bolletjes niet echt voel als ik 'm gebruik. Over de werking kan ik alleen maar zeggen dat die 'normaal' is, ik heb dan ook nog nooit een douchegel gehad waardoor mijn huid opeens super zacht was, maar het voelt in ieder geval wel schoon. 



Ze zijn allebei fijn om mee wakker te worden, maar ook niet superluxe, maar goed, dat is altijd een argument om ietsjes meer te gebruiken! Ik geloof dat iedereen dit soort producten goed kan waarderen (ook al is het je oma, beste vriendin of tante), dus een fijn cadeau om te geven (en te krijgen ^^)! 



Je zou deze douchegels simpel kunnen noemen, en dat zijn ze zeker ook, maar dat maakt ze lekker betaalbaar (je betaalt 2 à 3 euro). Ook de verpakking is lekker simpel, een prima design en handige opening.

Al met al, prima douchegels die de lente in de badkamer halen!

Groetjes, Femke

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...