woensdag 13 maart 2013

Neo Geisha Picked Cherry Blossoms

De Neo Geisha limited edition van Catrice lag in het schap. Bij het persbericht was ik enthousiast over de oogschaduw, lip and cheek colours en nagellakken. Toen ik voor het schap stond, vielen de producten me toch tegen. De oogschaduws waren geen spectaculaire kleuren kleuren, de nagellakken vielen me ook tegen. Het enige product wat mijn aandacht trok, waren de lip and cheeks colour. Maar om ze alle drie mee te nemen vond ik een beetje te gek. Voor €3,99 nam ik eentje mee, namelijk de kleur Picked Cherry Blossoms. 


Het is creamy substantie met een felroze kleur met een hele leuke naam. Ik vind dat Catrice altijd hele leuke namen verzint. Hierdoor ben ik geneigd sneller producten te kopen, omdat het beter blijft hangen dan alleen een nummer.


Zo onaangeraakt ziet het er nog mooi uit, maar het nadeel is wel dat als het in zo'n pannetje zit, dat er al snel pluisjes in het product zitten. Hier baal ik heel erg van, want hoe goed ik mijn handen ook was, het gebeurt me toch altijd. De kleur is zoals het donkerste hier, door het licht lijkt het alsof er een ombre overloop in de lip and cheek colour zit.



Een swatch van het product. Hier heb ik het product nog niet opgebouwd, dit is een dun laagje. Je kunt de kleur intenser maken als je dat wil. 


Een dun laagje op mijn lippen geeft een mooie subtiel kleurtje. Toch kan je deze kleur echt knallend krijgen als je dit wil. 


De kleur op mijn wangen. Hier zie je op mijn linkerwang niets en op mijn rechterwang een subtiel blosje. De kleur is goed uit te blenden, zodat het lijkt dat het blosje van jezelf is. Wel moet je goed oppassen dat je geen vlekken krijgt. De kleur staint namelijk best snel, dus snel uitwerken is een must.

Ik ben heel erg blij met deze lip and cheek colour. Ik vind hem perfect voor mijn lippen, omdat hij staint. Zo blijft er gedurende de dag toch een mooie kleur op mijn lippen achter, terwijl ik gewoon kan eten en drinken wat ik wil. Heb jij al wat van de Neo Geisha collectie gekocht?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...