zondag 24 maart 2013

My Lovely Life #15

De weken vliegen voorbij en ik kom tijd te kort. Waarom heeft een dag niet meer dan 24 uur? Ik ben in de afgelopen twee weken ziek geweest, omdat mijn lichaam het niet meer aan kon. Het gaf even aan klaar te zijn met mijn drukke ritme en ik ben een week knock out geweest. Het nadeel is wel de achterstand die ik hierdoor heb opgelopen en die ik dus nu weg moet gaan werken... Help, waar haal ik de tijd vandaan?? Benieuwd wat ik nog meer de afgelopen twee weken heb gedaan behalve ziek zijn?



Ik ben nog steeds heel erg blij met mijn haar en moest dat even op de foto zetten. Oh ja, die slingers? Mijn moeder was die dag jarig :) 


En traditiegetrouw eten wij op verjaardagen cheeseburger :) 


Just a random photo :)


Af en toe vraag ik me echt af hoe die hond kan slapen, dit ligt toch voor geen meter?


We maakten een hele grote bak popcorn :) Ik hou van zoute popcorn, ik kan het wel elke dag eten, maar ik eet het bijna nooit. Wat een logica.


Ik had een paardrijwedstrijd, dus weer braaf mijn apenpakkie aan. Ik was stikzenuwachtig, maar dat bleek niet nodig te zijn...


Ik werd namelijk 3e! Het verhaal van de wedstrijd heb je hier kunnen lezen.


Leuk om dat donkere en lichte door elkaar te zien in een knot :) 


Voor stage creatief bezig. Alleen ik moet mijn tekenkunsten nog wel verbeteren....


Mijn nagels weer gedaan, ik verwaarloos ze echt en dat is te zien aan mijn nagelriemen. Weer even flink verzorgen dus!


Mijn zusje en ik :) 


Mijn telefoon liep vast bij berichten waardoor ik geen smsjes meer kon openen of kon lezen. Het enige wat ik kon was een nieuwe sms versturen. De oplossing: mijn telefoon resetten.... Ik was dus alles kwijt en moest alles weer opnieuw gaan installeren. Wat een vreselijk werk is dat...


Ik stuurde deze foto naar Serena van Beautylab en ze plaatste mijn foto op haar facebook :) Ik voelde me toch wel vereerd hoor.

Dit waren mijn twee weken, niet heel erg spannend, maar dat komt dus ook omdat ik een week ziek ben geweest. Hoe waren jouw weken?

2 opmerkingen:

  1. een hele leuke blog heb je :) ik kijk elke dag op je blog! leuke tips ook en je ben heel knap

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een mooie complimenten! Dank je wel!

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...