maandag 11 maart 2013

My Lovely Life #14

Ik merk dat als ik het drukker heb dan normaal, ik veel minder foto's maak. Deze My Lovely Life zal minder (boeiende) foto's bevatten dan jullie van mij gewend zijn. 



Dit was heel erg lang geleden, maar ik at weer eens een broodje bapao! 


Bepakt en bezakt op naar stage. En ik kwam met nog veel meer materiaal terug!


Sinds eeuwen speelde ik weer eens de Sims 3 :) Het is weer een beetje een nieuwe obsessie aan het worden, want ik heb het nu elke keer als ik een half uurtje over had gespeeld. 


Mijn ombre haar! Ik heb het alleen zaterdag weer opnieuw geverfd, aangezien het alweer heel erg vervaagd was. Het is nu alleen een stuk donkerder uitgevallen! Even wennen, maar ik vind het nog steeds heel erg leuk :)


Hele slechte foto, maar ik vond mijn make-up hier zo leuk! Ik speel de laatste tijd weer met verschillende kleuren oogschaduw en ik vind het toch wel weer heel erg leuk. Dit moet ik echt meer gaan doen.


Ramani lag zo schattig met haar tandenborstel. Ze is gek op dat ding en vreet hem bijna op.


Geen scherpe foto, maar ik was vergeten oogschaduwbasis op te doen. Resultaat: weg oogschaduw! Ik had groene oogschaduw op, je ziet het nog een beetje bij mijn binnenste ooghoek. Gelukkig vergeet ik het eigenlijk nooit, want het is toch wel zonde om je make-up te zien verdwijnen, nadat je er moeite voor hebt gedaan. 


Behandelingen voorbereiden. Dit is Spring Kikker Spring! aangezien ik het met een client over gevoelens wou hebben. Door eerst dit spel te spelen, konden we daarna gevoelens veel beter verwoorden, opschrijven en zinnen erbij schrijven. 


Molly, onze hamster, was wel heel erg nieuwsgierig waarom ik boven haar hok hing! 


Ramani slaapt bijna nooit met haar oogjes stijf dicht, dus toen ik dit zag moest ik er even een foto van nemen. Normaal zijn haar oogjes gewoon open of halfopen. Wat is ze toch lief! 


Is er iets vrouwtje? De laatste tijd zit Ramani vaak met haar kop half onder vaatdoeken of wat er ook maar op de verwarming hangt te drogen. En ze kijkt je dan ook nog zo aan van "Is er iets?"



Zondag was het eindelijk weer eens tijd om mijn nagels te lakken! Ik had hier steeds maar geen tijd voor, waardoor mijn nagels er vreselijk uitzagen. Nu zitten ze weer strak in de lak!

Niet heel erg veel bijzonders dus, maar mijn weken waren in ieder geval super druk! Ik zal proberen, ook als ik het zo druk heb, toch wat meer foto's te maken. Hoe waren jouw afgelopen twee weken?

4 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...