maandag 18 maart 2013

Gastblog: 10 dingen over mijzelf


Hoi! Toen ik deze tag vond (bij Teskuh.nl) vond ik hem heel erg leuk en aangezien ik nog niet echt veel artikelen heb geschreven kan het natuurlijk nooit kwaad om meer over me te weten te komen, toch? Komt-ie!

10 dingen over mijzelf
1. Op een of andere manier zijn de pennen in mijn etui binnen een paar weken verdwenen. /2. Ik ben half Duits (mijn moeder is Duits). /3. Toen ik in groep 5 zat, heb ik ooit mijn rapport op de weg naar huis in de regen laten vallen (per ongeluk, dat vond ik echt vreselijk, vooral toen mijn moeder het op de verwarming legde en het eerste wat ze zag een onvoldoende voor netheid was...) /4. Het liefst eet ik biologisch vlees en thuis eten we ook niet heel vaak vlees 's avonds en als we dat doen is het biologisch /5. Ik ben verliefd op de verbouwde HEMA in Nijmegen, je kan er nu zo gezellig eten en het ziet er super uit! /6. Ik zit in de lezersraad van een grote jeugdkrant (7days) /7. We hebben thuis geen auto, maar dat vind ik niet erg, ik hou van treinen. /8. Van aankomende vrijdag tot de donderdag daarop is er weer proefwerkweek, ugh. /9. Toen we vanochtend gingen hardlopen merkten mijn zusje en ik hoe mooi we wonen (er is een meer dichtbij, daar zijn bosjes bij en je kunt lekker door het gras rennen! /10. Ik woon op een paar kilometer van de Nederlandse-Duitse grens, maar mijn grootouders wonen veel verder weg. 


9 dingen die ik leuk vind
1. Geurkaarsen /2. Markers in alle kleuren van de regenboog /3. Dingen georganiseerd hebben /4. Koken (en bakken) /5. 3fm, dat staat echt bijna altijd aan en afgelopen jaar heb ik actie gevoerd voor het glazen huis en ben ik er geweest /6. Een broodje met mozzarella, tomaat, pesto en basilicum /7. Spotify /9. Naar Zeeland gaan.

8 dingen die ik niet leuk vind
1. Mensen die te veel zeuren op Twitter /2. Beta vakken op school /3. Het schoonmaken van de kattenbak /4. Iets kwijt zijn /5. Stinkende nagellak /6. Ontdekken dat je op een dag te weinig hebt gedaan /7. Pijn /8. Proefwerkweek

7 plekken waar ik graag kom
1. Thuis /2. Op het strand /3. Londen, daar ben ik geweest met school en ik wil terug! /4. Bij vriendinnen thuis /5. In het bos /6. Ergens waar onze kat Emma ook is <3 /7. In winkels


6 manieren om mijn hart te winnen
1. Er een beetje leuk uitzien /2. Houden van reizen. /3. Niet te arrogant zijn. /4. Vaak een goed humeur hebben. /5. Goede humor hebben. /6. Goed kunnen praten.

5 plaatsen waar ik nog heen wil
1. Australi
ë
 /2. Amerika /3. Nieuw Zeeland /4. Luxemburg (haha die had ik afgekrast op mijn world scratch map, maar dat was een foutje ;) ) /5. Spanje (waarschijnlijk lukt dat deze zomer :D )

4 dingen of personen waar ik niet zonder kan
1. Mijn gezin /2. Vriendinnen /3. Muziek /4. Internet, oeps...


3 van mijn lievelingsliedjes
1. If you could see me now - The Script /2. Pompeii - Bastille /3. Oceaan - Racoon

2 wensen
1. Had ik het al over reizen gehad? :) /2. Ooit journaliste worden

1 laatste woord
Respect

Dat je dit allemaal hebt gelezen! Bedankt voor het lezen en tot volgende week, deze tag kan je natuurlijk gewoon overnemen! Trouwens, zij kan net ook even langs toen ik het over haar had, dus liefde voor de uitvinder van de webcam! :) 




3 opmerkingen:

  1. Leuke tag Femke! Die foto bij de zee is leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jee goed gedaan schatje mooie blog xx je zusje

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...