zondag 31 maart 2013

Fijne Pasen!


Ondanks dat ik de afgelopen tijd onder een steen heb geleefd en mijn blog heb verwaarloosd, wil ik jullie toch even een fijne Pasen wensen! Wat zijn jouw plannen voor dit paasweekend? Zondag zal voor mij bestaan uit school en stage, net zoals maandag. Gelukkig zijn er ook nog leuke dingen! Zondagmiddag komen mijn oom en tante op visite en 's avonds komen mijn opa en oma bij ons eten. Maandag hebben we gewoon een dagje voor onszelf, wat ik waarschijnlijk hard nodig ga hebben. Aankomende week is namelijk mijn week van mijn tussenevaluatie van stage en is er toetsweek. En stage gaat natuurlijk gewoon door! Het dubbele aantal taken in een week proppen die korter is dan normaal, wat zal ik blij zijn als deze week voorbij is.

Wat ik ook hoop is dat het snel mooi weer wordt. Zoals het bovenstaande plaatje al verraadt, was het vandaag een witte Pasen. Was dat bij jullie ook zo? Wat verlang ik naar het lenteweer, weer lekker buiten kunnen zitten en genieten van de zon. Dus kom maar op met dat mooie weer!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...