zaterdag 23 maart 2013

Essence Floral Grunge

De wereld van tegenpolen, dat is de nieuwe limited edition Floral grunge van Essence. Deze limited edition is verkrijgbaar in april en mei, maar natuurlijk geldt er weer zoals altijd bij limited editions, op = op. Ik zal al verklappen dat ik dit een hele leuke limited edition vind en aan de geluiden om mij heen te horen ben ik echt niet de enige, dus dat wordt in april rennen naar de winkel!



Als eerste deze quattro eyeshadow. Er is een lichte en een donkere versie van het palletje, voor ieder wat wils dus. Verkrijgbaar in 01 Eye like flowers en 02 Eye like grunge voor €2,99 per stuk.

Ik vind beide palletjes heel erg leuk, dus ik denk dat ik ze allebei wil gaan kopen. 

Deze stick-on eyeliner is hebben een fluwelen finish. Je kunt ze meerder keren gebruiken. Verkrijgbaar voor €1,99

Deze stick-on eyeliners zijn niets voor mij, ik vind ze te dik, waardoor je bij mij totaal geen ooglid meer zou zien en ik zet liever mijn eigen eyeliner als ik het draag. Zo vaak draag ik namelijk geen eyeliner. Toch vind ik de 'balletjes' op de onderste eyeliner er leuk uitzien. 


Wat vind ik deze mini lipgloss setjes leuk! Er is een setje met wat donkere kleuren, roze, lila en mint, en een setje met pastelkleurtjes, transparant met glittertjes, zachtroze en koraal. Ik ben benieuwd hoe lila en mint staat op mijn lippen, of ze gepigmenteerd zijn of niet. Verkrijgbaar in 01 Kissing me softly en 02 Grungy kisses rock! voor €2,59 per stuk.


De blush heeft een mooie koraal tint. Het is een matte blush, wat ik de laatste tijd steeds meer ben gaan waarderen. Verkrijgbaar voor €2,59


De kleuren van de nagellak geven ook de tegenpolen van de limited edition weer. Er zijn verschillende finishen: mat, parelmoer  en als laatste het liquid sand effect, namelijk de zwarte nagellak. Verkrijgbaar in 01 Be Flowerful, 02 Lily Bloom, 03 Grunge Me Tender!, 04 Madly Purpled en 05 Black To The Roots voor €1,89 per stuk.

Ik wil vooral de liquid sand effect nagellak hebben, super leuk dat Essence deze trend doorzet. Ook vind ik de koraalkleur heel er mooi en deze wil ik ook zeker gaan bekijken.


Dit vind ik iets meer voor de kleine kinderen, van mij had Essence deze er niet in te hoeven doen. Wat ik wel opvallend vind is dat in de omschrijving staat dat ze te verwijderen zijn met make-upremover. Zou hij dan beter blijven zitten met water dan de plaktattoo's van vroeger altijd deden? Deze was ik eigenlijk altijd kwijt na een douchebeurt haha. Verkrijgbaar voor €1,99


Dit vind ik dan wel weer heel erg leuk. Dit is hair dye powder. Ik heb nu natuurlijk mijn haar aan de onderkant donkerbruin geverfd, maar misschien is het wel leuk om er wat koraalroze poeder in te wrijven. Dit wil ik dan ook wel gaan kopen. Je wast het gewoon eruit, dus het is niet permanent. Ik ben benieuwd hoe groot het potje is en hoe lang je er mee doet. Verkrijgbaar voor €2,99


Dit had Essence van mij er ook niet in hoeven te doen. Dit is een haarband met studs. Leuk voor als je nog een haarband met studs hoeft, maar daar ben ik niet zo van. Verkrijgbaar voor €2,49

Ik vind dit een leuke limited edition en ben ook zeker wel van plan om wat dingen uit deze collectie te kopen! Wat vind jij van deze collectie? 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...