vrijdag 22 maart 2013

Catrice Candy Shock

Ballerina couture met een twist. Catrice komt weer uit met een nieuwe limited edition, namelijk Candy Shock. Deze collectie is verkrijgbaar van april t/m half mei, maar zoals altijd op = op. Een wereld vol snoeperige kleurtjes. Welkom in de Candy Shock wereld!




Zoete kleuren voor op je ogen. Je kunt zelf de intensiteit van de oogschaduw bepalen. Droog aangebracht komt de kleur lichter over dan wanneer je hem nat aanbrengt. Verkrijgbaar in C01 I Scream: Ice Cream!, C02 Play It Blue, C03 Bring Me Peach en C04 I's Honey Money voor €3,89 per stuk.

Alleen Bring Me Peach spreekt me aan, maar ik betwijfel of ik hier €3,89 voor neer ga leggen. Waarschijnlijk heb ik soortgelijke producten in mijn stash en laat ik hem liggen. Ik ga hem wel even swatchen :) Even zeker weten of ik deze kleur nog niet heb.



Deze lip balm komt met een transparant jasje met daarin een gekleurde kern. Zo zorgen ze voor zachte lippen met een lichte glans. Verkrijgbaar in de kleuren C01 Bring Me Peach en C02 Sugar Shock voor €3,99 per stuk.

Deze vind ik er echt heel erg leuk uitzien! Ik hoop dat ze ook genoeg glans/kleur geven, dan gaan ze allebei met mij mee :) En stiekem hoop ik ook dat er een lekker geurtje aan zit.



Maar je kunt je lippen ook zijdezacht maken met deze lippeeling. Super handig dat hij een applicator heeft, dat maakt je lippen scrubben een eitje! Ook heeft de lippeeling een fruitig smaakje. Verkrijgbaar voor €2,99

Deze vind ik echt geweldig en wil ik ook zeker halen :)




Deze gebakken blush bevat vier roze kleuren die als marmer in de blush verwerkt zitten. Verkrijgbaar in C01 Sugar Shock voor €4,59

Ik vind de blush er geweldig uitzien, maar €4,59 vind ik eigenlijk echt te duur.... Toch heeft deze blush al stiekem mijn hartje gestolen. Dat wordt nog wat in de winkel.


Deze highlighter vind ik ook geweldig, weer met verschillende kleuren en dat marmer effect. En weer de prijs... Verkrijgbaar in C01 Vanilla Love voor €4,99


Om je look helemaal af te maken moet je je nagels natuurlijk ook een snoeperig kleurtje geven. Verkrijgbaar in C01 I Scream: Ice Cream!, C02 Play It Blue, C03 Bring Me Peach en C04 Vanilla Love voor €2,69

Allereerst groot pluspunt voor de prijs! De nagellakjes uit de limited edition zijn goedkoper dan de lakjes uit het vaste assortiment die €2,99 kosten. Ik vind dit hele lieve pastelkleurtjes en eigenlijk wil ik ze allemaal kopen. Alleen heb ik met mezelf afgesproken dat ik niet meer zoveel nagellak mag kopen, dus dat wordt ze even goed bekijken in de winkel. 


Met deze balletjes maak je je manicure helemaal af. Het zijn net van die sprinkles die je over je nagellak doet. Pas op dat je ze niet opeet! Verkrijgbaar in C01 Cotton Candy en C02 Sugar Shock voor €2,99 per stuk.

Hier hoef ik geen moment over na te denken of ik ze wel of niet koop. Ik vind het geweldig dat Catrice zoiets uitbrengt! Ik wil ze alle twee gaan kopen en verwacht dat deze de winkel uitvliegen!

Ik vind het opzich een leuke collectie, maar ik baal een beetje van de prijs. Alles wordt natuurlijk steeds duurder, maar Catrice gooit de prijzen de laatste tijd wel heel erg snel omhoog als je het mij vraagt. Toch vind ik het een leuke collectie en heb ik eigenlijk best wel wat producten op mijn wishlist staan.
Welke producten spreken jou aan en wil je gaan kopen?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...