zaterdag 23 februari 2013

Wist je dat ....?


Als jullie vinden dat jullie gisteren nog niet genoeg over mij te weten zijn gekomen, is er vandaag tijd voor meer! Een hele rij wist-je-datjes. Ik heb geprobeerd nog meer over mijzelf te vertellen wat jullie (waarschijnlijk) niet weten. Ik hoop dat jullie het leuk vinden!
Wist je dat ….

Ik faalangst heb?
Hierdoor eerst de Theoretische Leerweg heb gedaan en daarna pas HAVO?
Ik pas laat wist welke vervolgstudie ik wou gaan doen?
Mijn lievelingskleur rood is?
Ik grote paarden nooit fijn vond rijden, maar mijn lievelingspaard nu een grote reus van 1,78 m is?
Hij groter is dan ik en ik dus nooit kan zien of zijn rug schoon is?
Ik bij het opstappen vaak even wat zand van zijn kont veeg?
Ik altijd tijd te kort heb?
Ik overal lijstjes voor maak?
Ik overal memo’s op plak als ik dingen moet doen of niet moet vergeten?
Ik nog nooit wat gebroken heb? *klopt af*
Ik mezelf nog te jong vind om na mijn studie al gelijk te gaan werken?
Ik 22 ben als ik (zoals het nu lijkt) afstudeer?
Ik regelmatig mijn achtergrond van mijn laptop en mobiel verander?
Ik ervan baal dat ik niet makkelijk leuke hoesjes voor mijn mobiel kan kopen?
Ik dol ben op quotes?
Ik regelmatig mijn kamer helemaal uitmest en weer dingen verander?
Ik moeite heb om de controle uit handen te geven?
Ik niet snap dat mensen zo ineens uit je leven verdwijnen, terwijl ze altijd een belangrijke rol in je leven speelden?
Ik dol ben op natuurfoto’s maken, maar dat ik ze nooit mooi genoeg vind?
Ik graag een spiegelreflexcamera wil, maar deze zo ongelofelijk duur vind?
Ik het meest technisch hier in huis ben?
Ik eigenlijk helemaal niet technisch ben?
Ik altijd heel lang twijfel over een grote aankoop, zoals een mobiel of een camera?
Mijn ouders gescheiden zijn?
Dit gebeurde toen ik 9 jaar was?
Ik meer moet doen met de social media voor mijn blog?
Mijn Macbook zo langzamerhand aan vervanging toe is?
Dat ik baal dat “mijn” model niet meer verkrijgbaar is?
Ik de laatste tijd alleen maar liedjes van Glee luister?
Ik nog nooit de serie heb gekeken?
Ik een nachtdiertje ben?
Mijn favoriete alcoholische drankjes mixjes zijn?
Ik vooral cola-safari, cola-southern comfort, cola-malibu en passoa-jus lekker vind?
Ik bijna nooit ‘gewoon’ cola drink?
Ik bang ben de mensen te verliezen waar ik om geef?
Ik het moeilijk vind om mijn grenzen aan te geven?
Ik hier nu in stage tegenaan loop?
Ik heel vaak dingen van me af schrijf als ik ermee zit?
Ik het daarna versnipper, zodat niemand het nog kan lezen?
Het daarna uit mijn hoofd is en ik er niet meer aan denk?
Ik hier ook regelmatig mijn blog voor gebruik?
Ik deze berichten nooit publiceer?
Ik onze hond niet alleen Ramani noem?
Ik haar meisje, vriendinnetje, hondje, diva noem?
Ik haar ook weleens Salami of Banani noem?
Ze ook naar bovenstaande bijnamen luistert?

Zo weer heel veel wist-je-datjes over mij op een rij. Wist je dit al of zitten er nieuwe dingen tussen? Vind je het leuker om dit vaker te lezen?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...