woensdag 13 februari 2013

Wibra nagelstickertjes

Vandaag wil ik jullie even snel de nagelstickertjes laten zien van de Wibra. Ik heb ze gebruikt en ik vind ze zo fijn dat ik ze jullie niet kan ontnemen. 


Veel kan ik niet zeggen over de nagelstickertjes. Ze kostten maar €0,50 per velletje. Dit is natuurlijk geen geld en helemaal al niet als het ook nog fijne nagelstickers blijken te zijn. 



De stickertjes zijn heel plat en plakken heel goed. De stickertjes 'Love' zijn wel moeilijk aan te brengen!  Of de "L" of de "E" klapt dubbel. Ik heb twee stickertjes vernield voordat ik met een pincet aan de slag ging en de 'Love' goed op mijn nagel geplakt kreeg. Dit zijn de enige stickertjes die ik vervelend vind, voor de rest ben ik echt super positief over deze stickers!

Ben je benieuwd wat ik met deze stickers heb gedaan? Kijk dan morgen vooral even op mijn blog!

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...