vrijdag 8 februari 2013

Wibra kwasten

In mijn shoplog zagen jullie dat ik twee kwasten bij de Wibra had gekocht voor maar €1,- per stuk. Ik was super nieuwsgierig of het was zou zijn en heb gelijk na de shoplog foto's gemaakt, zodat ik de kwasten uit hun verpakking kon halen. 

 

Twee kwasten, een volle oogschaduwkwast, niet te groot, maar ook niet te klein en een dun, smal kwastje. Mijn doel voor deze twee kwasten? De ene als oogschaduwkwast, de andere als lippenseel. De kwasten hebben verschillende haren, de oogschaduwkwast heeft bruine haren, het lippenseel zwarte haren. Toch moeten het allebei wel synthetische haren zijn, aangezien de prijs.

 

De kwasten hebben echt hele lange stelen, dit zei ik ook al in de shoplog. Als ik ze in mijn beker zet, steken ze een eind boven de rest van de kwasten uit. Hierdoor kan ik ze makkelijk vinden. 


Deze kwast vind ik zo lijken op de Hema oogschaduwkwast! Hij zit zacht, laat bijna geen haren los en pakt oogschaduw goed op. Ik ben zelfs nog teruggegaan om deze nog een keer te halen. Ik zei dat ik ook de poederkwast mee zou nemen, dit heb ik niet gedaan. Er was een verpakking los van zo'n kwast en toen voelde ik dat die haren niet superzacht waren. En ik heb eigenlijk meer dan genoeg poederkwasten, dus waarom zou ik er nog een kopen?


Deze kwast is jammer genoeg wat minder. De haren zijn onregelmatig afgesneden, waardoor er een beetje een puntje aan de kwast zit. Dit is op te lossen door de kwast zelf even mooi recht af te knippen. De haartjes zijn wat stugger en wat harder, waardoor hij heel erg geschikt is als lippenseel. Dit kwastje doet me een beetje denken aan het lippenseel van Hema. Het voordeel is dat ik deze veel makkelijker kan vinden tussen mijn andere kwasten, omdat hij zo'n lange steel heeft.

Ik vind deze kwasten echte aanraders! Ik vind het jammer dat er maar drie verschillende kwasten waren, want het zijn zulke toppers! Dus Wibra, breng alsjeblieft nog meer van zulk soort kwasten uit, want daar maak je iedereen blij mee. 

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...