vrijdag 22 februari 2013

Tag: Get to know me


Toen Femke zei dat ze graag de Get to know me-tag wou doen, bedacht ik me ineens dat ikzelf deze tag nooit heb gedaan! Dat werd dus weleens tijd. Ben je klaar voor de lange vragenlijst met mijn antwoorden? Hier gaan we dan!


Geboortejaar? Ik ben geboren op 12 december 1991

Hoe lang ben je? Ik ben 1,74, niet super lang dus, maar zeker niet te klein

Waar dacht je aan toen je vandaag wakker werd? Is het nu al tijd, ik slaap nog maar net….

Waar ben je op dit moment? In mijn bed, het is namelijk al middernacht geweest

Single/relatie? Single

Beschrijf jezelf kort, maar krachtig: Perfectionist die graag de controle wil houden

Guy/girlcrush: Amanda Seyfried, wat een prachtige vrouw! En Zac Efron toch ook nog steeds….

Wat zou je op dit moment graag willen? Dat een dag meer dan 24 uur had

Wat is je doel in je leven? Gelukkig zijn en dingen los durven te laten. Ook wil ik graag iets achterlaten, iets positiefs.

Waar ben je bang voor? Mensen kwijtraken waar ik om geef, spinnen, ergens geen controle over hebben



Heb je je rijbewijs? Ja en ik ben er eigenlijk best wel blij mee, al rij ik helemaal niet zoveel

Nagellak of lippenstift? Nagellak! Ik heb eigenlijk altijd nagellak op.

Wat is je favoriete seizoen van het jaar? De zomer, ik ben een echte koukleum en ik vind de zon heerlijk

Wil je ooit gaan trouwen? Ja heel graag, ik heb al een beetje in mijn hoofd hoe ik het wil. Maar een vast scenario nog niet, want ik wil zoveel haha

Ben je een healthy-freak? Nee dat niet, maar ik probeer nu wel heel streng op mijn eten te letten en meer te bewegen, ik wil namelijk afvallen

Wat voor kleur haar en lengte heb je? Blond steil haar van nature dat tot halverwege mijn rug valt



Welk kleding en/of make-up item wil je op dit moment heel graag hebben? Pff lastig! Ik wil graag nog een aantal mooie jurkjes in mijn kast voor de zomer!

Heb je tattoo’s? Nee

Heb je piercings? Ook niet, maar ik vind een navelpiercing wel heel erg mooi. Alleen vraag ik me af of ik het durf en of ik mijn buik er ooit plat genoeg voor vindt.

Draag je een bril? Soms, maar ik verkies mijn lenzen boven mijn bril!



Wat is jouw perfecte pizza? Hawaii, omdat ik dol ben op ananas!

Favoriete eten/drinken? Ik ben dol op cassis, favoriete eten… Hmm wraps, daar kan je me ’s nachts voor wakker maken! Verder hou ik veel van lekkere broodjes, zoals croissants of kaiserbroodjes. Ik ben meer een brood-eter dan een warm-eter.

Wat is je favoriete parfum? Her Aura by Night van van Gils

Wat is het laatste dat je kocht? Hier komt nog een shoplog van :) Teveel om op te noemen haha

Wat deed je vanochtend om 08:00 uur? Toen sliep ik nog

Favoriete ijsje? Een magnum white

Ben je een hevige slaper of sta je altijd vroeg op? Een hevige slaper! Ik werk het liefst tot diep in de nacht door om daarna flink uit te slapen. Ik ben gewoon ’s nachts nou eenmaal productiever.

Wat zijn je plannen voor 2013? Mijn stage halen, gelukkig zijn en een leuke jongen vinden

Met hoeveel kussens slaap jij? Ik slaap op eentje, maar heb er nog 2 op mijn bed liggen. Ook heb ik standaard een fleecedeken op mijn bed liggen die ik ook weleens als extra kussen gebruik

Ben je een ochtend- of avondpersoon? Zoals ik al zei ben ik echt een avondpersoon, of eigenlijk nog meer een nachtdiertje.

Ben je geordend of rommelig? Geordend! Ik kan niet tegen rommel, dat geeft onrust. Rommel in mijn kamer is onrust in mijn hoofd. Misschien een apart trekje, maar ik kan me dan niet concentreren.

Wat wil je op dit moment graag zien? Een lege to-do-list!

Wat verwacht je in 10 jaar te hebben bereikt? Over 10 jaar ben ik 31, poeh wat klinkt dat oud! Ik hoop dat ik dan getrouwd ben of plannen heb om te trouwen en moeder ben. Ook zou ik dan graag een eigen logopediepraktijk willen hebben of hiermee bezig willen zijn.


Wie mis je op dit moment? Een jongen

Wat is jouw favoriete lichaamsdeel van jezelf? Lastig om te zeggen! Ik ben blij met mijn nagels omdat ze sterk zijn en met mijn ogen. De kleur is misschien niet opvallend, maar ik heb wel grote ogen met lange wimpers.



Ben je verlegen? Steeds minder. Ik kijk nog wel de kat uit de boom, maar als ik me op mijn gemak voel, klets ik je de oren van het hoofd ;)

Heb je een accent? Ik kan rustig zeggen van niet, want op mijn opleiding is gezegd dat ik geen accent had. Best bijzonder, want bijna iedereen had wel een accent. Misschien omdat ik niet met Drents ben opgevoed, maar gewoon met ABN?

Zussen/broers, hoe oud? Een zusje van 17

Hoe ziet jouw dagelijkse leven eruit? Heel wisselend. Op dit moment loop ik dinsdag, donderdag en vrijdag stage in een praktijk. De rest van de dagen ben ik bezig met mijn blog, stage voorbereiden, in huis bezig, heel afwisselend dus. Ik moet op dit moment nog een beetje een fijn ritme vinden, dus daarin ben ik nog zoekende.


Nou dit was mijn Get to know me-tag! Ik ben benieuwd of er nog dingen instaan die jullie niet van mij wisten?

3 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...