maandag 18 februari 2013

Tag: Get to know me

Hallo, ik ben Femke, de nieuwe gastblogger op deze blog en ik heb heel veel zin om hier (bijna) elke maandag een blog online te zetten! Deze week heb ik de perfecte tag gevonden om me goed voor te stellen! Ga zitten en neem de tijd, want dit is een superlange Get to know me tag!




Geboortejaar? Ik ben geboren op 5 november 1998

Hoe lang ben je? Rond de 1.60, but still growing :)

Waar dacht je aan toen je vandaag wakker werd? Aah, croissantjes, het is zondag nu ik dit typ!

Waar ben je op dit moment? Ehm, lekker standaard, voor mijn laptop op mijn kamer.

Single/relatie? Single ;)

Beschrijf jezelf kort, maar krachtig: Meestal blij- maar slordig iemand die het leuk vindt om mensen blij te maken.


Guy/Girlcrush: Heb ik niet echt...

Wat zou je op dit moment graag willen? Gastbloggen! En dat doe ik op dit moment.

Wat is je doel in het leven? Nog niet echt over nagedacht! Maar in ieder geval gezond en gelukkig blijven en veel reizen!

Waar ben je bang voor? Mensen die ik goed ken kwijtraken en voor sommige dieren, als ze te dichtbij komen!

Heb je je rijbewijs? Nee, ik ben 14, haha. We hebben thuis geen auto en ik weet niet of ik dit later wel wil. Ik vind het prima om overal naartoe te reizen met het openbaar vervoer en hou van treinen! Twee standaard vragen die ik hierover krijg: Waarom hebben jullie geen auto; mijn ouders vinden het prima zonder en bovendien heeft alleen mijn moeder een rijbewijs. Hoe gaan we dan op vakantie? Met de trein, meestal of met het vliegtuig.

Nagellak of lippenstift? Nagellak! Ik heb op dit moment iets van 40 lakjes en 1 lippenstift, die heb ik gewonnen en ik vind het sowieso niet fijn om dat te dragen, geef mij maar lippenbalsem!


Wat is je favoriete seizoen van het jaar? Hmm. Ik zie in elk seizoen wel iets; van de lente word ik vrolijk, de zomer is natuurlijk super, in de herfst ben ik (en zijn heel veel mensen om mij heen) jarig en de winter is meestal gezellig!

Wil je ooit gaan trouwen? Niet echt over nagedacht, maar de filmpjes zien er altijd zo mooi uit! Ach, ik zie wel, ik heb nog heel wat jaartjes!

ben je een healthy-freak? Ehmm, soms wel, soms niet, ik hang er een beetje tussenin denk ik.


Wat voor kleur haar en lengte heb je? Nooit-geverfd, blond haar. Vroeger was het lichtblond, nu wat donkerder.

Welke kleding en/of make-up item wil je op dit moment heel graag? Als ik genoeg geld zou hebben; het Naked palette, 1 of 2 maakt niet uit :)

Heb je tattoos? Nope, ben ik ook niet van plan.

Heb je piercings? Idem ^^

Draag je een bril? Nee, ik heb gelukkig goede ogen!

Wat is jouw perfecte pizza? Zo simpel mogelijk; Hawaii of Margarita.

Favoriete eten/drinken? Wat is dit voor een vraag, haha moeilijk. Ik hou heel erg veel van Italiaans eten, maar pannenkoeken of friet is natuurlijk ook lekker! Ik drink heel veel, maar hou niet van prik.

Wat is je favoriete parfum? Mijn 'enorme' parfumcollectie bestaat uit twee keer het Zwitsal parfum en Urban Nature van Esprit, ik kies die laatste!

Wat is het laatste wat je kocht? Ik ging naar de supermarkt woensdag en kocht kattenvoer en twee pizza's, want mijn ouders waren naar een ouderavond.

Wat deed je vanochtend om 08:00 uur? Slapen ^^

Favoriete ijsje? Ben&Jerry's en soms zijn waterijsjes ook lekker!

Ben je een hevige slaper of sta je altijd vroeg op? Ik slaap veel te weinig, meestal van 11/half 12 tot 7 en dat is niet genoeg. Voor school moet ik rond kwart voor zeven opstaan om vervolgens om kwart voor acht op de fiets te zitten.

Wat zijn je plannen voor 2013? 3 VWo halen, veel lol hebben met vriendinnen en reizen!


Met hoeveel kussens slaap je? Met eentje

Ben je een ochtend of avondpersoon? Avond, ik heb last van een ochtendhumeur en 's avonds heb ik vaak opeens veel energie!

Ben je geordend of rommelig? Dat laatste, meestal, al merk ik dat ik steeds geordender word (op school en vooral op mijn kamer)!

Wat wil je op dit moment graag zien? Een filmpje van een youtube die ik volg of onze poes Emma!


Wat verwacht je in 10 jaar te hebben bereikt? Ehmm, dan ben ik 24 en hopelijk aan het studeren/daar net mee klaar. Ik hoop dan iets te doen met journalistiek.

Wie mis je op dit moment? Op dit moment niemand, maar het eerste dat in me opkomt, is familie die ik lang niet heb gezien.

Wat is jouw favoriete lichaamsdeel van jezelf? Ik denk mijn haar (als het een keer niet pluist) of de vorm van mijn lippen. Hahaha dat is een beetje raar om te typen, maar goed!

Ben je verlegen? Niet echt, misschien allen als je me pas heel kort kent.

Heb je een accent? Ik geloof het niet.

Zussen/broers, hoe oud? Mijn zusje Iris, zij is 12.

Hoe ziet jouw dagelijkse leven eruit? Als een gemiddeld leven van iemand van mijn leeftijd; van 8:30 tot 14:55 school en dan thuis huiswerk maken, andere dingen doen en computeren!

Wauw, dat was een lap tekst. 10 punten als je hier doorheen bent gekomen! Nu moet jullie me wel beter kennen, haha.

Groetjes Femke

8 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...