zondag 3 februari 2013

Star Gazer nagellak

Vandaag weer een nagellakartikel, jullie worden er de afgelopen dagen mee doodgegooid. Ik liep bij de DA binnen en zag allemaal bakken nagellak. De bak met deze lakjes trok gelijk mijn aandacht, al had ik nooit van het merk Stargazer gehoord. Voor €3,- per stuk waren deze mooie kleurtjes van mij. Benieuwd of een onbekend merk ook mooie nagellak verkoopt of dat het niets is? Lees dan snel verder!



Allereerst vind ik het jammer dat de nagellakken alleen maar nummers hebben. Ik onthou nooit nummers, namen werkt voor mij veel beter. Dit is nummer 134. Hij heeft drie laagjes nodig om te dekken en dan vind ik hem nog aan de lichte kant. De kleur lijkt in het potje donkerder dan dat hij op de nagels uitvalt. Een vierde laagje zou hem misschien donkerder maken, maar dat vond ik teveel worden.



Dit is nummer 160, eigenlijk de perfecte kerstkleur. Rood met gouden shimmer, al valt de gouden shimmer niet super goed op. Hij is heel mooi, deze nagellak heeft ook drie dunne laagjes nodig om te dekken. 



Dit is nummer 171, hij valt rozer uit dan dat ik van tevoren dacht. In het potje lijkt hij namelijk meer paars. Hij dekt eigenlijk net niet in twee laagjes. De "shimmer" bestaat uit een soort flakie. Deze nagellak is echt een verrassing, omdat ik iets heel anders had verwacht. Stiekem vind ik hem alleen maar mooier, dus ik vind het niet erg!



Dit is nummer 304, hij dekt in twee laagjes, maar voor meer diepte is drie laagjes misschien mooier. Deze nagellak bevat een blauwe flakie, waardoor hij heel erg mooi en speciaal is. Hij doet me heel erg denken aan Essence Choose Me! alleen bevat deze nagellak geen shimmer. Hier komt nog een dupevergelijking van!

Ik ben echt blij verrast door dit merk en deze nagellakjes. Het zijn bijzondere kleuren, niet van die standaardkleuren en bevatten verrassingen waardoor de lak nog specialer wordt. Wel vind ik het jammer dat de nagellakjes eigenlijk allemaal drie laagjes nodig hebben. Ik vind het ook jammer dat het eerste lakje veel lichter is dan ik vermoedde, als ik dat van tevoren wist, had ik dit lakje laten staan. De rest had ik zeker meegenomen. Al met al een dikke aanrader dus!

Heb jij al eens van het merk Stargazer gehoord of heb je er wat van in je bezit?

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...