maandag 4 februari 2013

Sparkle in the eye

Voor Kerst kreeg ik deze bodyglitter. Eigenwijs als ik ben, heb ik hem al een aantal keer op mijn ogen gebruikt. Er staat dat het niet in je ogen mag komen, dus hier heb ik dan ook voor gezorgd. Want hoe mooi glitter ook is, ik wil niet mijn ogen beschadigen ermee!


Deze bodyglitter is voor €1,99 te koop bij de Bart Smit. Het is een doorzichtige gel met allemaal verschillende soorten glitters. Er zijn nog meer kleuren te koop en ik denk ook wel dat ik nog meer kleuren ga halen. Het is namelijk zo ongelofelijk mooi!


De tube heeft een gaatje waar de gel uitkomt. Voorzichtig knijpen, want je hebt echt maar een heel klein beetje nodig! Het is dus heel erg zuinig in gebruik, wat een groot pluspunt is.



Dit is al heel erg veel, zoals je kunt zien is het een doorzichtige gel met alle kleuren van de regenboog. Het ruikt en voelt ook echt als gel, maar het voordeel is dat deze gel niet hard wordt, hij droogt alleen op. Dus als je hem op je ogen gebruikt, kun je daarna nog rustig je oogleden bewegen.


Mijn hele hand is bedekt met een dikke laag gel, allemaal van dat druppeltje op mijn hand van de foto hierboven. In het filmpje hieronder laat ik zien hoe de gel eruit ziet in werkelijkheid. Je ziet hier ook heel mooi de verschillende kleuren glitters.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...