zaterdag 2 februari 2013

Nieuwe nagellak Catrice

Na lang speculeren wat er ging gebeuren met de nagellakken van Catrice, is het eindelijk bekend! Het uiterlijk van de lakjes blijven hetzelfde, maar qua kleur en kwaliteit ondergaan ze een grote metamorfose. Benieuwd welke kleuren er terug komen en welke nieuwe kleuren er allemaal komen?


Als eerste de Ultimate Nudes lijn. De bovenste rij van links naar rechts: 01 Karl Says Tres Chic, 02 Don't Tell Mademoiselle!, 03 Meet Me A Paris, 04 Apropos Coco, 05 Bonjour Cherie!, 06 My Cafe Au Lait At Notre en 07 Cotton Candy At Eiffel Toren.
01, 06 en 07 zijn kleuren die terugkomen, de rest van de kleuren zijn nieuw. Ik ben zeer benieuwd hoe deze lakken eruit zien, want meestal trekken nagellakken van de Ultimate Nudes lijn mij niet echt aan.

Van links naar rechts: 01 Fuchsiarama, 02 Pimp My Shrimp, 03 Papa Don't Peach en 04 Orange-Utan,
02 is een kleur die terug komt. Naar 04 ben ik heel erg benieuwd, omdat hij zo op het plaatje best neon-achtig lijkt. 

Van links naar rechts: 05 Earnie & Birdy, 06 Oh My Goldness!, 07 Genius In The Bottle en 08 Goldbusters. 
06 en 07 komen terug, naar 08 ben ik heel erg benieuwd, hij lijkt een hele bijzondere glans te hebben.

Van links naar rechts: 09 Hugo Moss, 10 I'm Not A Greenager, 11 Miss Piggy's BF en 12 Walk The Lime
Dit zijn allemaal nieuwe kleuren. Ik ben niet zo dol op groene kleuren, maar geel vind ik de zomer heel erg mooi. Hier ben ik dus ook heel erg benieuwd naar.
Van links naar rechts: 13 Shopping Day At Bluemi, 14 Purple Reign, 15 Denim Moore en 16 George Blueney
16 komt terug, maar ik ben vooral benieuwd naar 14 en 15. 13 vind ik lijken op Blue Ciao Cara.
Van links naar rechts: 17 Caught On The Red Carpet, 18 Bloody Mary To Go, 19 Fred Said Red en 20 Meet Me At Coral Island.
Al deze nagellakken komen terug. 

Van links naar rechts: 21 Rosy On More Time, 22 Bricky Mouse, 23 The Monkey Gets Funky en 24 The GlamoureX Factor
Deze nagellakken zijn allemaal nieuw, ik ben vooral nieuwsgierig naar 22, 23 en 24
Van links naar rechts: 25 Robert's Red Ford, 26 Raspberryfields Forever, 27 The Pinky And The Brain en 28 You Better Think Pink
26 en 27 komen terug, ik ben dol op roze/rode lakken dus ik hoef niet uit te leggen dat ik nieuwsgierg ben naar 25 en 28.

Van links naar rechts: 29 Will You Berry Me?, 30 Lilactric, 31 Even More Heavy Metallic en 32 The Dark Knight.
Ik durf niet te zeggen of 31 terug komt of dat deze nieuw is, maar de rest is sowieso nieuw. 

Van links naar rechts: 33 In The Armee Glow, 34 Squeeze Me, 35 Petrolpolitan, 36 Mint Me Up
Deze kleuren zijn allemaal nieuw en ze trekken allemaal mijn aandacht.

Van links naar rechts: 37 The Effect Maker, 38 Vino Tinto, 39 Black To The Routes en 40 I'm Dynamite
Deze kleuren zijn ook allemaal nieuw en normaal 40 trekt heel erg mijn aandacht.

Zoals jullie kunnen zien komen er weinig bestaande kleuren terug en zijn er heel veel nieuwe kleuren. Ik vind het handig dat Catrice nu nummers heeft gegeven van 1 t/m 40, handiger dan 100, 110 enzovoort. Wat ik wel jammer vind is dat de prijs weer iets duurder wordt, namelijk €2,99 Toch vrees ik dat als het nieuwe assortiment in de schappen ligt, ik heel veel nagellak mee zal nemen. Naar welke kleuren ben jij nieuwsgierig?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...