donderdag 28 februari 2013

Nail art: Vandaag is rood!

Vandaag twee nail-arts waar rood een wel heel erg aanwezige kleur is.




We beginnen met de aardbei, simpel te maken, maar ongelofelijk schattig. De volgende nail art is trouwens ook een peace of cake en heeft een nog hoger gehalte aan schattigheid. Maar laten we beginnen bij het begin.

Stap 1: Breng een base coat aan om je nagels te beschermen tegen verkleuren
Stap 2: Breng een aardbeienrode kleur aan. Ik gebruik Hema nummer 35 en ik heb hiervan twee laagjes gebruikt
Stap 3: Als de rode nagellak droog is, kun je het kroontje gaan maken. Dit heb ik gewoon gedaan met het kwastje zelf. Doe dit een beetje op gevoel. Tenzij je een hele dekkende groene nagellak hebt, zul je dit twee keer moeten doen, omdat de rode kleur er anders doorheen komt. Ik gebruikte twee laagjes van   nagellak die uit Frankrijk komt.
Stap 5: Maak met een zwarte striper streepjes. Als je geen striper hebt, kun je het ook met een sateprikker doen. 
Stap 6: Laat je nail art goed drogen voordat je een topcoat aanbrengt, anders gaan de zwarte streepjes uitlopen. Met een topcoat bescherm je je nail art, waardoor je er nog langer plezier van hebt! 


Op naar de tweede nail art, geinspireerd door Minnie Mouse.


Stap 1: Breng een base coat aan om je nagels te beschermen teegen verkleuringen
Stap 2: Breng weer twee laagjes rode nagellak aan. Ik gebruikte dezelfde nagellak als bij de vorige nail art, namelijk Hema nummer 35
Stap 3: Maak met een dottingtool witte stipjes. Heb je geen dottingtool, dan kun je ook de achterkant van een speld gebruiken. Als witte nagellak gebruikte ik Catrice Snow Motion. Laat een stukje over waar je het strikje kunt maken
Stap 4: Door met een zwarte striper twee driehoekjes te maken, maak je het strikje. Ik heb er nu voor gekozen om het aan de bovenkant van mijn nagel te doen, maar je kunt hem ook op de tip van je nagel zetten. Heb je geen striper, dan kun je een sateprikker gebruiken
Stap 5: Laat ook hierbij je nail art creatie goed drogen voordat je top coat aanbrengt, anders lopen je strikje en je stipjes uit. Een top coat zorgt ervoor dat je nog langer van je nail art kan genieten.

Vooral de onderste nail art vind ik zelf heel erg schattig en moet ik snel maar weer eens op mijn eigen nagels gaan maken. Welke vind jij het leukst?

4 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...