zondag 24 februari 2013

My Lovely Life #13

Vandaag tijd voor My Lovely Life #13 Vol foto's met dingen die ik de afgelopen twee weken heb gedaan, waaronder mijn haar geverfd! Doodeng vond ik het, maar wat ben ik blij met het resultaat :)


Ik maakte Valentijnsnagels en vond ze zo leuk dat ik ze er pas na 1,5 week afhaalde


Ik maakte een aantal filmpjes, wat alweer een poosje geleden was.


Ik gaf dit setje aan mijn zusje en aan mijn moeder voor Valentijnsdag


En kreeg dit terug! Ik heb hier even hardop om gelachen, aangezien we allemaal voor vruchtenhartjes hadden gekozen. 


Toen ik van school naar de logopediepraktijk liep, sneeuwde het weer. Ik ben er zo klaar mee! Op het moment dat ik dit typ (zaterdagavond), ligt er ook alweer een pak sneeuw. Waar blijft die lente?


Ik was weer druk bezig voor stage, deze inhoudsopgave komt uit Transparant, materiaal voor kinderen met een taalstoornis.


Ramani kreeg een nieuw matje, waar ze sindsdien niet meer vanaf is te slaan. Ze ligt er zo ongelofelijk veel op! 


Pff... Wat een verhaal. Het zal je maar overkomen! 


De vakantie werd ingeluid met een stukje appelkruimeltaart. Echt vakantie heb ik niet gehad, stage ging namelijk gewoon door.


Ik ging weer eens voor rode/roze lippen :)


Allemaal dingen die ik in de vakantie moest doen. Een heleboel dus!


Kaviaar nails bij de Action! Hier komt nog een artikel van :)


Ik moest wachten op de bus om naar stage te gaan en ik wachtte en wachtte maar.... En wat bleek??


Dat de bus na 10:00 niet meer om het hele uur gaat, maar 17 minuten later! Zat ik daar te koukleumen. Stom om niet even van te voren te kijken op 9292!


Op stage maakte ik deze foto voordat ik ging behandelen met OMFT. Deze therapie is erop gericht om het mondgebied weer in balans te brengen. Dit meisje heeft een afwijkend slikpatroon en open mond gedrag waardoor ze in behandeling is. Doordat haar tong op de verkeerde plek ligt, kan deze druk geven op de tanden waardoor ze gaan verschuiven/scheef gaan staan/niet goed doorkomen. Vandaar dat ik eerst een foto maak voordat ik ga behandelen en aan het einde van de therapie weer een foto maak, zodat je het verschil van de behandeling kan zien. 


Ik krijg mijn 'Beautyblender' niet meer helemaal schoon...


Kwasten wassen, het was wel weer eens nodig. 


Een dikke stapel materiaal waar ik nog mee aan de slag moest.


Nog even in bed goed wakker worden met een warm hondje naast je. Dat is echt genieten.


Wat bijzonder! Respect voor die vrouw, wat zal het zwaar zijn geweest.


Ramani is helemaal verliefd op haar tandenborstel haha


Zo blij met mijn nieuwe schoenen! Laat hem naar snel mooi weer worden, dan kan ik ze aan :)


Vrijdag gingen wij naar de Huttenheugte om te zwemmen :) 



En ik verfde mijn haar! Boven is voor, onder is na :) Het is kastanjebruin, dus er zit iets een rode gloed overheen. Het is heel erg mooi subtiel en ik heb er echt heel blij mee :) Het was de eerste keer dat mijn haar ├╝berhaupt geverfd werd en ik deed het ook nog zelf (naja, mijn moeder deed het). Ik vond het doodeng en ben echt heel erg blij dat het zo goed heeft uitgepakt!

Dit waren mijn twee weken, heb jij nog leuke dingen gedaan in de vakantie?

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...