zondag 10 februari 2013

My Lovely Life #12

Vandaag My Lovely Life #12! De afgelopen twee weken waren druk, ik rondde mijn toetsen af en begon met stage. Twee weken waarin ik zoekende was hoe ik moest plannen en dat nog steeds ben. Twee hele leuke weken vol leuke, lieve kindjes die maar al te graag hun oefeningen met mij doen. Twee leuke weken dus! 



Ik maakte velvet nails! Hoe ik dit heb gemaakt, kunnen jullie in dit filmpje zien. 



At ik een hotdog! Officieel is het een broodje knakworst, omdat we geen hotdogs hadden. Maar dat maakte niet uit, het smaakte er nog even lekker om!


Labelde ik al mijn nagellak. Mijn hele bureau stond vol met lakjes. Heel mooi om te zien!


Dook Ramani helemaal weg in mijn badjas toen ze op schoot zat


Veranderde ik weer een deel van mijn kamer, dit is mijn parfumstash, een aantal van mijn ringen en mijn memory jar




Kwam ik een aantal tekeningen van mij weer tegen. Ik vind het jammer dat ik er zo weinig tijd voor heb, want ik vind het zo leuk om te doen! 


Moest ik een boodschap doen en maakte ik even een foto van de shampoo, zodat ik zeker weten de goede mee zou nemen. Het was maar goed dat ik een foto maakte, want in de winkel twijfelde ik alweer welke ik moest hebben. 


Lag Ramani weer lekker bij mij op schoot


Mijn memory jar raakt al aardig vol!


Ik veranderde ook mijn prikbord. Ik heb er nieuwe foto's aan toegevoegd en ook quotes op die briefjes geschreven. Ik ben er nog steeds heel erg blij mee en sta er regelmatig even stil om een quote te lezen. Ik zou vaker mijn prikbord moeten veranderen, zodat de foto's ook meer up-to-date zijn en er steeds nieuwe quotes hangen. 


Ik ging naar de kapper. Hier nog even een foto voordat mijn haar was geknipt. Meestal gaat er heel erg veel af en ik wou het even vergelijken. Er is nu maar zo'n 2 a 3 centimeter afgegaan, de kapster zei dat ik weinig dode punten had, yeah! Ik heb het ook opnieuw in lagen laten knippen, waardoor het er weer voller uitziet. 


Op stage hard bezig :) Zo hard bezig dat ik eigenlijk geen tijd had om een foto te maken, maar okee haha 


Ik vind het zo'n magisch gevoel, als eerste door vers gevallen sneeuw lopen. Hier ligt er nog niet zoveel, maar toch :) 


De stapel met materiaal voor stage wordt steeds groter. Hierin moet ik me gaan verdiepen, iets uithalen, kopiëren, een behandeling op aanpassen, ga zo maar door. Helaas wordt de stapel nog niet kleiner, hij lijkt alleen maar groter te worden! 


Mijn stage-begeleidster had al gewaarschuwd dat ik vast nog wel een keer ziek werd, omdat ik nu veel in aanraking kwam met kinderen en daardoor mijn weerstand later zou worden. Ze had het bijna nog niet gezegd of .... Op dit moment loop ik met rode, dikke amandelen, zere oren en hoofdpijn. Zoveel mogelijk slikken om ervoor te zorgen dat ik maar niet ziek word, want daar heb ik echt geen tijd voor. 


Ik maakte een stapel oefenkaartjes voor de kinderen. Ik ga ze niet allemaal nodig hebben bij de behandelingen volgende week, maar zo heb ik ze in ieder geval al klaar. Ik wil ze alleen ook graag (laten) plastificeren. Ik wil hier alleen niet zoveel geld aan besteden. Weet iemand waar je misschien een goedkoop plastificeerapparaat kan kopen of het kan laten doen?


Ik ga maandag paardrijden met een vriendin :) Ik hoop dat het nu goed gaat en dat we niet weer zo'n situatie krijgen als de vorige keer


Dit inimini teddybeertje stond op de manege. Je moet echt over de boxrand kijken, want anders zie je hem niet. Hij is zo'n 40 cm hoog, een grote hond dus. 


Freule Nicolien :) Heel grappig, want in mijn eindmusical van de bassischool speelde ik een barones. Zal het aan de naam liggen?

Twee weken waarin stage dus heel erg centraal stonden. Hoe waren jouw twee weken?

3 opmerkingen:

  1. wat een leuke foto's :) ook fijn dat je wat over je stage laat zien, wordt er wel nieuwschierig naar ;)
    over die kaartjes, bij de action hebben/hadden ze lamineer apparaten en lammineer hoezen. het apparaat was geloof ik een 10je, dus dat is wel te doen als je hem vaker gaat gebruiken. en lamineer hoezen per 50 voor een paar euro. moet je even op de kantoorafdeling kijken.
    succes met je stage!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ga proberen steeds meer over stage te laten zien :) Ik kan natuurlijk niet alles laten zien in verband met de privacy, maar het neemt nu op dit moment toch een grote rol in. Ik ben ook zoekende hoe ik hier iets over kan schrijven, zonder privacy van de cliënten te schenden. Aah super! Ik ga binnenkort eens even kijken! Ik zag dat de Aldi nu ook een lamineerapparaat in de aanbieding had, wel wat duurder, maar als die van de Action hem niet wordt....

      Verwijderen
    2. haha, ja snap ik, dat moet je inderdaad wel goed in gegaten houden met privicy. maar alleen al die kaartjes en mappen geven net dat beetje extra informatie dat je niet op internet vind of op opendagen hoort ;-) thanx!

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...