zaterdag 9 februari 2013

Max Multicolour

Ik liep maandag bij de Action toen mijn oog ineens op dit palette viel. Ik weet dat de Action al eerder palettes heeft gehad, waarvan het pigment bij sommige kleuren goed was en bij sommige kleuren echt bagger. Ik wist niet zo goed hoe dit palette zou zijn, maar de kleuren zagen er mooi uit. Ik vond dat ik een gokje moest wagen en toen ik zag dat het palette maar €1,49 kostte, was de keuze helemaal snel gemaakt. 


Een mooie stijlvolle verpakking, een minpuntje: vingers zie je er gelijk op. Dit zie je al bij mij op de foto, terwijl ik geen vette vingers ofzo had. Het is een handzaam formaat, hij lijkt misschien op de foto's groot, maar dit valt reuze mee. Hij is iets groter dan het Blush by 3 palette van Sleek. Dit is het palette multicolour, er zijn ook nog drie andere palettes met andere kleurcombinaties, ik hoop deze nog te kunnen bemachtigen.
* Edit* inmiddels heb ik ze, ook van deze palettes komen er swatches!


Dit palette is perfect voor meiden die van roze kleuren houden, omdat deze er heel erg veel inzitten. Voor de rest zitten er ook veel blauwe tinten in. Op dit moment gebruik ik de derde kleur van links van de onderste rij in mijn crease en de vierde kleur van links van de bovenste rij op mijn bewegend ooglid. Heel erg simpel, maar wel heel erg leuk. 


Het palette zit zo verpakt dat je gelijk kunt zien welke kleurtjes er allemaal in het palette zitten. Toch maakt de verpakking het palette ook kwetsbaar, in de winkel zag ik namelijk eentje waar een aantal kleurtjes gebroken waren. Ook zit er een lichte beschadiging in het vierde kleurtje van links op de onderste rij. 


De eerste rij, wat ik als eerste zeg: het pigment is goed. Van alle kleuren, er is geen een kleur die geen goed pigment heeft. Al een dikke plus dus! Er zitten geen matte kleuren in dit palette, ben je hiernaar op zoek, kun je deze beter skippen.
De eerste kleur is een witte highlighter, de tweede is een roze highlighter. De derde kleur is een lichtroze kleur, de vierde kleur is net een tintje donkerder roze. De vijfde kleur is wat 'matter' en knalroze, terwijl de laatste kleur meer naar het rood neigt. Ook deze is niet overdreven shimmery, maar oogt wat matter.


De eerste twee kleuren zijn heel erg zacht en korrelen ook iets. De eerste kleur is een lichtgroene kleur, de tweede een mooie donkergroene. De derde kleur is felblauw, de vierde kleur toont meer lila. De vijfde kleur vind ik moeilijk te omschrijven, het lijkt een beetje blauwgroening. De laatste kleur is lichtblauw, maar minder fel dan de derde kleur.


De laatste rij kleuren, de eerste kleur is een huidskleurige highlighter. De tweede kleur is een goudgele kleur, de derde kleur is meer koper. De vierde kleur is apart, hij is een beetje olijfkleurig. De vijfde kleur is grijs en de laatste kleur is zwart, jammer genoeg is hij niet diepzwart, maar hij bevat wel genoeg pigment.

Voor €1,49 vind ik dit palette echt een aanrader en ik wil ook zeker weten de andere palettes bemachtigen. Dit palette doet me een beetje denken aan het palette van Bart Smit. Een palette waarvan je het niet verwacht, met veel verschillende kleuren met goed pigment. Heb jij al zo'n palette van Max en wat vind je ervan?

4 opmerkingen:

  1. Jammer dat ie zo korrelig is, voor de rest is het een mooi palette! :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt! Gelukkig kun je met een beetje voorzichtig werken fall-out vermijden :)

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...