zondag 17 februari 2013

Max lipgloss

De Action blijft haar make-up assortiment steeds maar uitbreiden en daar ben ik blij om! Zo ontdek ik steeds leuk, nieuwe producten. Ik ben altijd nieuwsgierig of het ook toppers zullen zijn en aangezien de prijs altijd zo laag is, belandt het 9 van de 10 keer in mijn mandje. Zo ook deze twee lipglosses, voor €0,79 per pakje. Dat €0,40 per lipgloss. Zo goedkoop kan toch haast niet goed zijn??


De lipglosses zitten zoals altijd netjes verpakt in plastic. Je neemt dus producten op de gok mee of mensen moeten zo asociaal zijn geweest om verpakkingen open te trekken. Dit gebeurt helaas regelmatig, de afgelopen keer zat alles onder de BB cream. Misschien moet de Action toch maar eens gaan nadenken over testers.


Het zijn twee moisturizing lipglosses in een tube. Dit vind ik altijd wel handig, mits je niet te hard in de tube knijpt en er een hele blup uit komt. Jammer genoeg hebben de lipglosses geen naam of nummer. Dit vind ik echt jammer, aangezien ik dan maar moet gokken dat ik niet met een dubbele thuis kom als ik nog een setje wil gaan kopen. De linker is een mooie nude kleur en de rechter een lichtroze kleur met een glansje. 


De swatches; de lipglosses zijn niet heel erg dekkend. De kleuren komen overeen met de kleuren in de tube, dat is altijd mooi. Hier zie je heel mooi de glittertjes in de rechterswatch. 



De nude kleur, hij maakt mijn lippen net iets bleker. Ik vind het altijd wel mooi. Hij zorgt ook voor veel glans, waar ik persoonlijk gek op ben.



De lichtrode, deze zie je bijna niet op mijn lippen. Ook de mooie glittertjes zijn niet zichtbaar. Deze lipgloss geeft hetzelfde effect op mijn lippen als een transparante gloss. Opzich jammer want ik vond de glittertjes zo mooi! Misschien komt het door het pigment in mijn lippen, maar het is niet anders.

De lipglosses plakken niet heel erg en blijven opzich redelijk lang zitten. Toch moet je ze na een hapje en een drankje wel even opnieuw aanbrengen. Voor €0,79 vind ik dit geen probleem. Op de verpakking staat dat het moisturizing lipglosses zijn. Mijn lippen voelen heerlijk zacht aan na het gebruik van deze lipglosses, dus daar ben ik het mee eens! Vooral met dit weer zijn mijn lippen echt een ramp, dus dan vind ik het altijd fijn om een verzorgende lippenbalsem of lipgloss te gebruiken. Het enige minpuntje vind ik dus dat ze geen naam hebben en dat de kleur vrij transparant is. De glans die ze geven vind ik dan wel weer helemaal super. Ik ga binnenkort maar eens even kijken of ze een hele donkere kleur of zoiets hebben om te kijken of deze ook zo transparant is of dat je die kleur wel goed op mijn lippen ziet. Heb jij al zo'n lipgloss? En maakt hij jouw lippen ook zo zacht?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...