donderdag 14 februari 2013

Love is in the air

Vandaag is het Valentijnsdag. Maar of je nou een Valentijn hebt of niet, mooie nagels zijn natuurlijk altijd leuk! Vandaag heb ik twee verschillende Valentijnsnagels voor jullie. Super simpel te maken, maar toch liefdevol.


Als eerste deze nagels, heel makkelijk te maken. Het handigste is om hiervoor stripers te gebruiken, maar hiermee maak je ook wat sneller foutjes. Deze kun je bij mij ook zien.

Stap 1: Gebruik een basecoat om je nagels te beschermen tegen verkleuringen.
Stap 2: Lak je nagels wit of in een lichtroze kleur. Ik heb twee laagjes Catrice Snow Motion gebruikt.
Stap 3: Maak met een roze en rode striper hartjes. Dit doe je door een "V" te maken, waar je de onderkant van de "V" iets dikker maakt. Pas op dat je niet teveel uitwaaiert zoals ik het gedaan met de rode hartjes. Dit kwam ook een beetje doordat er een langer haartje in het kwastje zat die elke keer uitschoot. 
Stap 4: Wacht totdat je creatie droog is en lak hem af met een topcoat, zodat je er nog langer van kan genieten!



De tweede nagels zijn ook heel makkelijk te maken, maar ze duren wel wat langer.

Stap 1: Gebruik een basecoat om je nagels te beschermen tegen verkleuringen.
Stap 2: Gebruik een rode/roze nagellak. Ik koos voor twee laagjes MNY 265, een rode kleur met een jelly basis en holografische glittertjes.
Stap 3: Gebruik nagelstickertjes die je leuk vindt. Ik heb op mijn beide handen mijn duim, middelvinger en pink voorzien van stickertjes.
Stap 4: Gebruik twee laagjes flakies, deze stellen een vlammende relatie voor. Ik gebruik hiervoor Catrice Shake It, Flake It!
Stap 5: Wacht totdat je creatie droog is en lak hem af met een topcoat, zodat je er nog langer van kan genieten!


Mijn rechterhand


Mijn linkerhand

Ik heb de nagelstickertjes van de Wibra gebruikt. Ze blijven heel goed plakken, waardoor ze plat op de nagel blijven liggen. Hierdoor haak je ze minder snel eraf.

Wat voor Valentijnsnagels draag jij vandaag?

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...