maandag 25 februari 2013

Haul

Vandaag een gastblogje met een haul van dingen die ik de laatste tijd bij elkaar heb gesprokkeld, veel dingen uit de sale!


 


Bij de Etos waren de Andrelon droogshampoos 2 voor 4 euro, die heb ik meteen maar ingeslagen. Ook waren al mijn elastiekjes weer weg, kapot of kwijt (hoe doen die dingen dat toch), dus ik heb er weer een hele hoop ingeslagen bij de Claires. Dit zijn 3 pakjes en door een twee plus een actie werd dat dus 5 euro. De armbandjes zijn eigenlijk twee 'pakketjes', eentje vond ik bij de C&A voor 1 euro in de sale en de andere kreeg ik van Yves Rocher met mijn pas. 



Door naar de kleding! De roze tanktop komt uit een klein winkeltje, ik weet nog niet helemaal wat ik ervan vind, maar de vogeltjes die erop staan zijn in ieder geval leuk ;)

De andere twee aankoopjes komen van de Tally Weijl, uit de sale natuurlijk! De witte trui leek me wel een goede basic boven gekleurde broeken en de blouse vind ik helemaal fantastisch! Fun fact: eigenlijk kostte deze ongeveer 23; kijk, dat is nou sale! 


Ik had een hele tijd geleden een bon van cadeau.nl gewonnen en laatst besloot ik deze eindelijk te gebruiken! Dit is een kras-kaart en het idee is dat je de landen waar je bent geweest 'afkrast' met bijvoorbeeld een muntje. Ik ben helemaal verliefd op dit ding en hij hangt nu boven mijn bed. Willen jullie trouwens misschien een keer een roomtour zien? 


Als laatst nog wat leuke creatieve dingen. Het blok met papier met leuke printjes vond ik bij de Flying Tiger, dit is heel leuk om cadeautjes leuk in te pakken of kaartjes te versieren! Om dezelfde reden kocht ik dit sticker blok van de HEMA, ik vind het gewoon leuk om kaartjes te versieren! De lipgloss van Yves Rocher ruikt naar heerlijk framboos, maar ik ben de prijs vergeten (oeps!), in ieder geval onder de 5 euro!

Wat vind jij van mijn aankoopjes?

Bedankt voor het lezen en groetjes, Femke!

2 opmerkingen:

  1. leuke aankoopjes!
    zit er een tally weil in nederland weet jij waar(?)ik ben er een keer in duitseland geweest en het is zÓ leuk winkel xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...