vrijdag 1 februari 2013

Essence nagellak

Als er producten verdwijnen uit het assortiment, moet ik altijd even kijken hoe de producten eruit zien. En natuurlijk word ik dan verliefd op een aantal producten en gaan ze met mij mee naar huis. Bij Essence bleef de schade beperkt, maar vier nagellakjes gingen met mij mee. Ik vind het raar dat er aan stond gegeven bij het schap dat er maar vier nagellakken uit het assortiment zouden gaan. Volgens Essence zouden dit er zeven zijn. Ik nam mee 120 Cookie Love, 123 1000 Miles Away, 127 I Love Bad Boys en 02 Shopping trip in Soho.



Cookie Love doet me denken aan Boho Chic, maar dan de bruine variant ervan. De shimmer is wat subtieler, maar alsnog is het een hele mooie nagellak. Ik denk dat deze nagellak binnenkort op mijn nagels verschijnt!



De blauwe gloed in 1000 Miles Away maakte me nieuwsgierig, hoe zou dit eruit zien op je nagels? Nou zo dus! Heel subtiel aanwezig, maar het maakt de lak wel gelijk een stuk spannender. Ik zou namelijk nooit op die combinatie zijn gekomen, bruin met blauw. Wel heel apart dus!



De shimmer in I Love Bad Boys, ik was verkocht! Wat is hij toch mooi! En dat terwijl ik normaal niet zo van de blauwe lakken ben, deze nagellak doet dus echt iets goed. 

De nagellakjes waren nu €0,85 per stuk, geen geld dus. Ze dekken allemaal in twee laagjes, wat ik altijd heel erg fijn vind.


Ik nam ook nog een duolak mee, namelijk 02 Shopping trip in Soho. Een mooie roze kleur met aan de andere kant roze flakies. Ik ben dol op flakies, dus daarom nam ik deze mee. Voor alleen de roze kleur had ik hem laten liggen, deze vind ik namelijk niet zo heel spannend en ik heb al zoveel roze in mijn nagellakstash.


De roze kleur heeft een kleine shimmer en dekt in twee laagjes. 


De flakies hebben een lichtroze basis die vrij doorzichtig is, dit zijn drie laagjes. In het echt kon je meer door de nagel kijken. Deze lak zou met vier, vijf of zelfs zes laagjes dekkend zijn, maar dat is niet de bedoeling. Het is echt meer bedoeld als topcoat over een andere nagellak heen.


En de kleuren gecombineerd. Het roze wordt wat warmer en donkerder, waardoor de flakies meer opvallen. Het lijken donkere stukjes in de nagellak, totdat het licht erop schijnt, dan verschijnen er meer kleuren. Ik hou van flakies en vind dit ook echt een hele mooie combinatie. Ik ga hem ook nog over andere nagellakken heenbrengen, bijvoorbeeld paars. De flakies hebben wel een lichtroze basis waar je rekening mee moet houden. Over bijvoorbeeld groen zal het een heel raar effect geven.

Deze nagellak was nu €1,45 wat ik ook geen geld vind voor twee lakken, want dat krijg je in feite.

Heb jij nog wat gescoord in de uitverkoop bij Essence? Stond er bij jouw stap ook dat er maar drie Colour & Go nagellakjes weggingen?

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...