zaterdag 16 februari 2013

Een lichtroze kleine verrassing

Toen ik nog een keer naar de Wibra ging om een kwast te kopen, zag ik ook nog iets anders liggen. Een kleine lipgloss in een mooie zachtroze kleur. Ik was benieuwd of deze lipgloss een goede pigmentatie heeft of dat het niets voorstelde. Er stond geen prijs bij, maar aangezien de prijzen van de Wibra, ging ik er vanuit dat de lipgloss maximaal €1,- was. Bij de kassa viel het mee, deze lipgloss was zelfs maar €0,50




De lipgloss heeft geen naam of nummer, wat ik wel jammer vind. Hierdoor kun je niet verschillende lipglossen onderscheiden als er kleuren op elkaar lijken. Ik moest al in de winkel even kijken of er niet verschillende kleuren waren. De lipgloss heeft een schuin tuitje waar de lipgloss door een gaatje uitkomt. Hierdoor kun je de lipgloss gedoseerd aanbrengen.


Deze swatch verbaasde me echt! Ik kon me haast niet voorstellen dat hij zo gepigmenteerd zou zijn. Ik kon me haast niet voorstellen dat hij er ook zo op mijn lippen zou uitzien, omdat ik best veel pigment in mijn lippen heb. 


Toch valt het me heel erg mee, ik heb echt lichtroze lippen en je ziet mijn eigen lipkleur er niet doorheen. Op mijn lippen is hij wel wat lichter dan op de swatch, maar ik heb natuurlijk ook een dunner laagje aangebracht. Ik weet dat er nog een bruinige/nude lag en een transparante lipgloss. Misschien ga ik nog terug voor een nude lipgloss, omdat ik het pigment goed vind en het een mooi glans afgeven. Deze lipgloss heeft me positief verrast, omdat ik niet had verwacht dat zo'n goedkoop klein lipglosje zo goed kon zijn. 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...