woensdag 13 februari 2013

Dove limited edition body cream

Bij de Action hadden ze iets wat ik niet had verwacht. Namelijk de limited edition van Dove! Dit is de beauty blossom lijn. Ik heb gezien dat ze de bodylotion, de douchegel en dus de body cream hadden. 


Ik nam de body cream voor €1,79 meegenomen. Dit omdat bodylotion niet voedend genoeg is voor mijn benen en bodybutter of body cream wel. Vooral in de winter hebben mijn benen veel meer nodig dan een bodylotion. Ik vind de geur moeilijk te omschrijven, hij is vrij aanwezig, maar niet heel erg bloemig. Het is een beetje een zoetige geur. Ik vind hem wel heel erg lekker, maar ik kan me voorstellen dat het wel heel erg persoonlijk is.



Het is geen hele dikke crème, waardoor hij makkelijk uit te smeren is en ook snel intrekt. Hij voedt mijn   huid goed, ik heb daarna de hele dag gevoede benen. Soms zelfs die dag daarna, maar met mijn huid is het geen schande als ik de dag daarna mijn benen weer in moet smeren. Ik vind het echt een hele erge aanrader, vooral omdat je bij de Action minder betaald dan in de gewone winkel. Deze body cream is namelijk normaal €2,29 en bij de Action €1,79. Tel uit je winst!

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...