donderdag 21 februari 2013

Cherry kiss

Toen ik bij de Wibra kwam, heb ik gelijk even mijn slag geslagen. Zo nam ik ook deze flavoured lip balm mee voor €1,-. Dit is kersensmaak, ik was hier wel heel erg benieuwd naar. Ik ben dol op kersen, dus ik hoopte dat het echt naar kersen zou ruiken en zou smaken.


Het tinnetje ziet er heel erg leuk uit, al vind ik een tube toch fijner. In zo'n tinnetje krijg ik altijd lippenbalsem onder mijn nagels en het is minder hygiënisch, omdat je er steeds met je vingers inzit.  


Zit ligt hij in de winkel, zonde van de grote sticker erop, want het kartonnetje waar de verpakking uit bestaat is ook wel heel erg leuk vormgegeven! Hierdoor ben ik eerder geneigd het product mee te nemen. Ik ben toch wel een beetje een sucker voor verpakkingen. 



Een kleine teleurstelling, ik had gehoopt dat het een lichtroze product was, maar het is een wit product. Het product lijkt op vaseline. Er zit een chemische geur aan, wat ik heel erg jammer vind. Hierdoor vind ik het product minder fijn om te gebruiken. Je smeert het toch onder je neus, waardoor je het de hele tijd ruikt. Ik ga nog even kijken hoe lang het duurt voordat de geur vervaagt, want ik vind het wel heel zonde om dit product helemaal niet meer te gebruiken. Ik vind het jammer dat de Wibra je niet de mogelijkheid geeft om even het product te ruiken voordat je hem koopt. Ik had hem niet gekocht als ik wist hoe hij rook. Misschien gebruik ik hem ook wel voor andere droge plekjes, zodat ik hem niet onder mijn neus hoef te smeren. Beetje een teleurstelling, maar misschien raak ik nog aan de geur gewend. Gelukkig was hij maar €1,- dus een echte miskoop kan ik het niet noemen. 

3 opmerkingen:

  1. Jammer dat hij zo chemisch ruikt! De verpakking ziet er indd wel leuk uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk artikel ik heb zo lippenbalsem blikje van de action hele fijne!xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...